fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

סייע לקטין באוכל ו"בתמורה", ביצע בו מעשה סדום

עבריין מין מחדרה שוחרר למעצר בית בקרית ים, אצל בנו וכלתו. בכתב האישום מפורטים 12 מקרים שונים בהם ביצע הנאשם מעשים מוגנים בנער
נער אילוסטרציה
צילום אילוסטרציה: פנתרמדיה
עו"ד תומר נוה
עו"ד תומר נוה (צילום עצמי)

כתב אישום הוגש נגד תושב חדרה, בן 57 בגין מעשה סדום בקטין.  מכתב האישום עולה כי בין השנים 2011-2012 נוצר קשר בינו ובן נער בן 14, במסגרתו סייע הקטין לנאשם במטלות שונות ובתמורה נהג הנאשם לסייע באספקת מזון לחוות הסוסים שבבעלות משפחת הנער. בנוסף, העסיק הנאשם את הנער באיסוף ברזל.

מכתב האישום עולה כי בזמן פגישותיהם בחוות הסוסים ובזמן העבודה, החלה הנאשם לגעת באיבר מינו של הנער ולפתות אותו באמצעות כסף וטובות הנאה שונות לקיים עימו מגע מיני. עוד עולה מכתב האישום כי במהלך תקופה של מספר חודשים בין השנית 2012-2013 קיים הנאשם מגע מיני עם הנער בתדירות של פעם או פעמיים בשבוע.

על פי עובדות כתב האישום, במהלך התקופה הזו, הסיע הנאשם את הנער לחוף גבעת אולגה, שם החנה את רכבו, הפשיל את מכנסיו ותחתוניו של הנער ונישק את איבר מינו. חודש לאחר מכן הסיע הנאשם את הנער ליער באזור חדרה, הוריד את מכנסיו, שם את איבר מינו בפיו ומצץ אותו. עוד מצוין בכתב האישום כי בהזדמנות אחרת הזמין הנאשם את הנער לביתו ונתן לו להשתמש בחומר מסוג פופרס, הפשיל את מכנסיו ומצץ את איבר מינו. בהזדמנות אחרת הזמין הנאשם את הנער שוב לביתו, בטענה כי הוא צריך סיוע בסידור התמונות בחדרו, הפשיל את מכנסיו וביקש מהנער להחדיר את איבר מינו לפי הטבעת שלו. הנער ניסה להתנגד והנאשם אמר לו: "אתה לא מתבייש, אני עושה הכל בשבילך".

כך כתב האישום מתוארים עוד 12 מקרים שונים בהם ביצע הנאשם מעשי סדום ומעשים מגונים בנער. במעמד הגשת כתב האישום, הגישה הפרקליטות בקשה למעצר עד תום ההליכים של הנאשם, שקיבלה תוקף של בית משפט השלום בחדרה.

עורכי דינו של הנאשם עו"ד יפעת כהן ועו"ד תומר נוה, הגישו ערר על ההחלטה לבית משפט המחוזי בחיפה. לערר הוגש תסקיר של קצין מבחן שקבע כי שירות המבחן לא היה מסוגל לשלול רמת סיכון גבוהה להישנות מקרים בתחום המיני, משיכה לקטינים ורמת דחפים מוגברת ולא סלקטיבית של הנאשם. בנוגע להצעת עו"הד נוה וכהן, לשחרר את הנאשם למעצר בית בקרית ים בפיקוח בנו וכלתו, אמר השופט דניאל פיש, כי בני המשפחה שוללים בעייתיות בכל הקשור להתנהגות הנאשם והם טוענים כי לא ניתן לסמוך על דברי הנער.

"שירות המבחן התרשם מאופי מערכת היחסים עם הנאשם, תקשה על מפקחיו להוות עבורו דמויות סמכותיות ומציבות גבולות וכי הם יתקשו לדווח לגורמי אכיפת החוק על הפרת התנאים", אמר השופט פיש. למרות תסקיר שירות המבחן, קבע השופט פיש בהחלטתו כי הנאשם ישוחרר בתנאים מגבילים של מעצר בית מלא בבית דודתו בקרית ים, בפיקוח ובתוספת של אזיק אלקטרוני.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות