fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

נשקו של חייל נחטף סמוך לקריות

לוחם ביחידת הקומנדו הותקף על ידי אלמונים ליד שפרעם במהלך אימון ניווט בדד. החייל נפצע ונפתחה חקירה לאיתור התוקפים
חייל קרבי. צילום אילוסטרציה: פיקסאביי

היום לפנות בוקר, במהלך אימון צבאי, הותקף לוחם ביחידת הקומנדו על ידי לפחות שני חשודים. מתחקיר ראשוני עולה כי בין הלוחם לחשודים התפתח עימות אלים. לאחר מאבק החשודים חטפו את נשקו האישי של החייל ונמלטו.

הלוחם שהיה לבדו, במהלך ניווט בדד, נאבק בחשודים וכתוצאה מכך נפצע באורח קל. הנושא מתוחקר על ידי המפקדים ובמקביל המשטרה הצבאית החוקרת בשיתוף משטרת ישראל פתחו בחקירת האירוע. על פי התחקיר הראשוני, בסביבות השעה שלוש לפנות בוקר הבחין החייל ברכב חשוד המגיע מאחוריו על ציר עפר שעליו הלך.

לפחות שני חשודים יצאו מהרכב וניסו לחטוף את נשקו של החייל שנאבק בהם. תוך כדי המאבק השליך החייל את המחסנית אל השיחים. החייל, שנחבל בפניו ובידיו, נאבק בחשודים במשך דקות ארוכות עד שאחד מהם הצליח לחטוף ממנו את הנשק ואז נמלטו החשודים מהמקום. החייל דיווח מיידית למפקדיו על האירוע וכוחות צבא ומשטרה הגיעו למקום ופתחו בסריקות ועד כה לא נמצא הנשק ולא נעצרו חשודים. על פי התחקיר הראשוני, החשודים הם ערבים-ישראלים.

על רקע האירוע דיבר היום הרמטכ״ל, רב-אלוף אביב כוכבי במסגרת הערכת המצב המטכ״לית וציין כי מדובר באירוע חמור בו נחצה קו אדום. הרמטכ״ל אמר כי צה״ל ימשיך לפעול בשיתוף משטרת ישראל וגופי הביטחון על מנת לקדם את הטיפול המערכתי בתחום ולמצות את הדין עם העבריינים באירוע.

לחדשות נוספות בהד הקריות לחצו כאן * לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות