fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

נשיאי מועדוני הרוטרי הגיעו להודות לצוותי המחסנים בקורונה

מועדוני הרוטרי הצדיעו לצוות מחסני הקורונה של כללית בקרית בריאות זבולון במהלך שיזמה קטיה קם, יושבת ראש אגודת ידידי זבולון.
נשיאי מועדון רוטרי הודו לקרית בריאות זבולון על מבצע חיסוני הקורונה | צילום: דוברות כללית
נשיאי מועדון רוטרי הודו לקרית בריאות זבולון על מבצע חיסוני הקורונה | צילום: דוברות כללית

נשיאי מועדוני הרוטרי קישון וכרמיאל נענו ליוזמה של אגודת ידידי זבולון בראשותה של קטיה קם, למחוות הערכה לצוות כללית בקריית בריאות זבולון שמבצע את חיסוני קורונה.

הצוות בזבולון מבצע חיסונים החל מהיום הראשון למבצע, במשך שבעה ימים בשבוע ברציפות משמונה בבוקר עד שמונה בערב, כולל סופי שבוע. עד כה חוסנו על ידו לא פחות מ-25 אלף איש.

נציגי הרוטרי וקטיה קם הגיעו לזבולון עם כיבוד והודו להנהלת זבולון, בראשותה של ד"ר דליה קסנר, לאחים והאחיות שמבצעים כל אחד למעלה ממאה חיסונים במשמרת, לצוות השומרים שמתמודדים עם הצורך באיזון בין שמירה על הסדר ועל כללי התו הסגול, לבין יחס מכבד ומתחשב כלפי הפונים.

יו"ר אגודת הידידים הודתה בחום לנשיאי הרוטרי, דרור אביגב ממועדון קישון ומנחם זילברקלנג ממועדון כרמיאל וכן לתלמידי בית ספר תיכון "יעדים", הקשורים במועדון הקישון, שאפו במיוחד עוגיות, על שמצאו לנכון לתרום כיבוד מפנק ולהודות לצוותים המסורים.

 

 

 

 

לחדשות נוספות הקליקו כאן * לדף הפייסבוק שלנו הקליקו כאן 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות