fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

לשרת התחבורה רגב נמאס. הודיעה לחברת יפה נוף על סיום ההתקשרות

חברת יפה נוף עומדת מאחורי פרויקטים תחבורתיים בקריות ובחיפה, בהם המטרונית והרכבלית. השרה רגב: "אין לי כוונה לגלות סובלנות לעיכובים ולחריגות בתקציב שגורמים נזק אדיר לציבור"
חריגות בזמנים ובתקציב. המטרונית | צילום: דוברות העירייה
חריגות בזמנים ובתקציב. המטרונית | צילום: דוברות העירייה

מכה קשה לחברת יפה נוף. הערב, חמישי, הודיע משרד התחבורה על הפסקת ההתקשרות עם חברת יפה נוף והעברת הפרויקטים התחבורתיים שמנהלת יפה נוף לחברות אחרות. חברת יפה נוף מוכרת בעיקר כמי שעומדת מאחורי פרויקט המטרונית, שמרשת את הקריות וחיפה ואמור להגיע צפונה יותר. פרויקט המטרונית חרג בשנים האחרונות מלוחות הזמנים שלו ובמאות מיליוני שקלים מהתקציב שלו. כמו כן היא עומדת מאחורי פרויקט הרכבלית.

לשרה מירי רגב נמאס

שרת התחבורה והבטיחות בדרכים מירי רגב הודיעה הערב: ״משרד התחבורה מחויב לתושבי מטרופולין חיפה ואין לי כוונה לגלות סובלנות לעיכובים ולחריגות בתקציב שגורמים נזק אדיר לציבור ומעכבים את פיתוח תשתיות התחבורה. על החברות לתת שירות על פי היעדים ולוחות הזמנים שנקבעו להן״.

חברת יפה נוף הוקמה לפני עשור שנים במקום נתיבי כרמל, שהיה אגף בחברת נתיבי איילון התל אביבית.

לפי אתר האינטרנט של החברה, שפועלת כיום ללא מנכ"ל מכהן, יפה נוף הוקמה כדי לקדם ולבצע מדיניות תחבורה שהייתה מוסכמת על עירית חיפה ומשרד התחבורה. יפה נוף היא חברה בבעלות מלאה של עיריית חיפה, אך מכוח החלטת הממשלה, החברה עובדת גם מחוץ לגבולות השיפוט העירוני ובכל תחום המטרופולין. כביטוי לכך נמצא גם משקיף מטעם הממשלה בדירקטוריון החברה. יפה נוף היא ארגון הנדסי, וכדי לנצל את מלוא יכולותיו, צורפו אליו גם האגף לבנייה ציבורית של העירייה ומנהלת מנהרות הכרמל.

חדשות נוספות

בקרו אותנו גם בפייסבוק: הד הקריות

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות