משרד החינוך פרסם הבוקר (ג') הנחיה חדשה ולפיה אין להוריד ציונים לתלמידים שאינם מתחברים ללמידה מרחוק, זאת מתוך התחשבות בקשיים עמם מתמודדים תלמידים בתקופה זו. ההנחיה צפויה להישאר בתוקף עד ליציאה לחופשת הפסח.
להלן ההודעה המלאה של משרד החינוך: "מתוך התחשבות בקשיי התלמידים, ניתנה הנחיה – לא להוריד ציון לתלמידים שלא מתחברים ללמידה מרחוק. מדובר בהנחיה שיצאה הבוקר והיא תהיה תקפה עד לחופשת הפסח.
יחד עם זאת, אנו מדגישים כי צוותי החינוך פועלים מתוך רצון לעודד רציפות לימודית ושמירה על קשרים חברתיים – ומכאן החשיבות הרבה של הלמידה מרחוק.
שמרו על עצמכם. משרד החינוך.





