fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מרפאת כללית הרמן: מחלקת הילדים שופצה בעיצוב חדשני

הושלמה התחדשותה של מחלקת הילדים במרפאת כללית הרמן בקרית מוצקין, בניהולה של ד"ר אהובית טלמור.
מחלקת ילדים מרפאת הרמן | צילום: דוברות כללית
מחלקת ילדים מרפאת הרמן | צילום: דוברות כללית

מחלקת הילדים במרפאת הרמן בקרית מוצקין, שופצה והפכה לחדישה, בעיצוב צעיר ורענן. בנוסף, השירות ניתן על ידי צוות רופאות איכותיות שהתחדש לאחרונה, עם הצטרפותה של ד"ר אוליסיה פורלוב.

ד"ר פרלוב למדה רפואה באקדמיה רפואית והתמחתה ברפואת ילדים ברוסיה, שם עבדה גם במשך 7 שנים במחלקת ילדים בבית חולים מרכזי. עם עלייתה ארצה, החלה לעבוד במרפאת כללית במחוז דן פתח תקווה ועברה השלמת התמחות במחלקת הילדים בית חולים קפלן, אותה סיימה לאחרונה.

מאז ילדותה ידעה ד"ר פרלוב שתהיה רופאה, במידה רבה המשיכה את דרכה של אמה שהיא פרמדיקית. אכן, היא אומרת "זה כנראה בדי. נ. איי. שלי. אני חשה שאני במקום הנכון בעבורי, שאני נדרשת כאן  ויכולה לעזור לילדים ובמקביל, להסביר ולהדריך את הוריהם שלפעילותם והתנהגותם השפעה משמעותית על הילדים ובריאותם.

אני מאמינה בחשיבות שביצירת אמון מצד ההורים ברופא, כי כאשר הם סומכים עליו הם גם משתמשים נכון יותר בשירותי הרפואה. במתן הסבר בגובה העיניים ושיתוף ההורה באשר לסיבות האפשריות לתופעות והשיקולים בהחלטה אם להסתפק במעקב או להתחיל מיד בטיפול, ניתן להימנע מתופעה שכיחה ומזיקה של טיפול יתר או מיותר"

ד"ר פורלוב מצטרפת לד"ר ילנה גרץ, רופאת הילדים המוכרת והמוערכת במרפאת הרמן. ד"ר גרץ סיימה לימודי רפואה בברה"מ והמשיכה שם בהתמחות בילודים ופגים (נאונטלוגיה) לאחר עלייתה ארצה, השתלבה בפגיה בבית חולים כרמל ובהמשך התמחתה שם ברפואת ילדים.

בתום ההתמחות החלה לעבוד במחלקת הילדים במרפאת הרמן. היא טיפלה כבר בדורות של ילדים במרפאת הרמן וכיום לא אחת פוגשת הורים בהם טיפלה בילדותם שמביאים לטיפולה את ילדיהם שלהם. בעבורה, היא אומרת, ההשתלבות ברפואת ילדים במרפאת קהילה חשובה ומשמעותית, כי היא מאפשרת להיות בקשר מתמשך עם הילד ומשפחתו, לעקוב אחר התפתחותו לאורך שנים, להנחות אותו ואת ההורים כיצד לתרום לבריאותו בהווה ובעתיד.

 

 

 

לחדשות נוספות בהד הקריות לחצו כאן * לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות