fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מרדף מלווה ביריות

גבר המוכר למשטרה נפצע במהלך מרדף משטרתי בקרית ביאליק, אחר רכב החשוד כגנוב
מרדף מלווה ביריות בקרית ביאליק. צילום: גיא קדר

גבר המוכר למשטרה נפצע בצהריים ברחוב התל בקרית ביאליק, במהלך מרדף שערכה אחריו המשטרה לאחר שהרכב שבו נסע נחשד כרכב גנוב.

בצהריים הבחינו השוטרים ברכב החשוד ומדיווח ראשוני עולה כי החשוד, תושב אבו סנאן, ניסה לברוח מהשוטרים, במהלך המרדף הוא נכנס לרחוב התל בקרית ביאליק ושם נורה ונפצע לאחר שפגע ברכב אחר שבו היה זוג מבוגרים ונתקע בחומה של בניין מגורים.

גיא קדר, 18 וחצי, תושב הבניין שהיה עד ראייה סיפר להד הקריות "הייתי בחדר שלי, שמעתי יריה אחת ומכונית שהתנגשה במכונית אחרת. ראיתי מכונית שהתנגשה במכונית אחרת שהייתה בחניה. הגיעה משטרה וראיתי שהשוטרים ניסו לפוח את הדלת של הנהג במכונית שעשתה את התאונה והנהג לא רצה לצאת מהמכונית. השוטרים סגרו את המתחם והשתמשו באבנים לנפץ את החלון של המכונית והוציאו את הנהג החוצה והשכיבו אותו על הרצפה".

מרדף ויריות בקרית ביאליק. צילום: רוי סופרן

תמונות של האירוע עלו בעמוד הפייסבוק של תושבי קרית ביאליק ושם סיפרו "בשניה האחרונה הוא הצליח לבלום מול הדלת של הנוסע איפה שישבתי. מזל שהזוג מבוגרים שהוא נכנס ברכב שלהם יצאו בלי פגיעה". "הרבה הרבה מזל שיחק פה. באמת סצנה מסרט אקשן. כמובן בזמן שהוא עקף את הרכב שישבתי בו אז השוטרים התחילו לירות עליו".

מהמשטרה נמסר: "המשטרה פתחה בחקירה הבוקר עם קבלת דיווח במוקד 100 בדבר חשד לגניבת רכב פרטי מאבו סנא. לאחר ביצוע פעולות חקירה מגוונות, שוטרי משטרת ישראל איתרו את החשוד בכביש 22 לכיוון דרום והורו לו לעצור את הרכב. הנהג לא עצר את הרכב ותחת זאת פתח בנסיעה מהירה ופרועה תוך שפגע במספר כלי רכב. תוך נסיון המלטות מניידת המשטרה בוצע ירי לעבר גלגלי הרכב ולאחר תאונה עצמית הנהג, תושב אבו סנאן בן 26, עצר את הרכב ב קרית ביאליק ושוטרי משטרת ישראל עצרו אותו לחקירה בתחנת משטרת גליל מערבי. בכוונת המשטרה לבקש מחר בבוקר, שישי, את הארכת מעצרו של החשוד בבית משפט השלום בעכו".

 

מרדף ויריות בקרית ביאליק. צילום: רוי סופרן

 

 

 

לחדשות נוספות בהד הקריות לחצו כאן * לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות