fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מקווה טהרה חדש בקרית אתא

השבוע הסתיימה יציקת הבטון של המקווה החדש הנבנה ברחוב הרצל בעיר למען הקהילה והתושבים בעלות של 12 מיליון שקלים
הקמת מקווה טהרה חדש בקרית אתא. צילום: דוברות העירייה

בקרית אתא מתקדמות העבודות להקמתו של מקווה טהרה חדש בעלות של מיליוני שקלים. העיר מאופיינת בציבור גדול של חרדים ומסורתיים ועם הגידול במספר התושבים בעיר, התעורר צורך בבניית מקווה טהרה חדש.

המקווה המתוכנן בגודל של 900 מ"ר יכלול 17 חדרים בהם ארבע בריכות טבילה, חדרי רחצה מפוארים ומאובזרים, ויתוחזק ברמה גבוהה מאוד. במקום יבנו חדרים פרטיים לכלות, לחינה וחדרים המותאמים במיוחד לבעלי נכויות ומוגבלויות. עלות הפרויקט: 12 מיליון שקלים במימון משותף של משרד הדתות כאשר הצפי לסיום הפרויקט הוא כשנה.

ראש העירייה, יעקב פרץ: "אנו מצויים בימים לא קלים, ימים בהם אנו נדרשים לנהוג באחריות ובהתאם להנחיות על מנת להקטין את רמת התחלואה ולמנוע פגיעה בבריאות הציבור. גם בימים אלה ותוך הקפדה על קיום ההנחיות. גם במסגרת ההנחיות והתקנות אפשר וצריך לשמור על אורח החיים היהודי, כפי שנהגו אבותינו אלפי שנים. כל עוד אנו פועלים מתוך אחדות, ראייה משותפת ורצון לשרת את הציבור, נוכל להתמודד מול כל אתגר".

לחדשות נוספות בהד הקריות לחצו כאן * לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות