fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מחר: קניון שער הצפון פותח את שעריו מחדש

קניון שער הצפון פותח את שעריו תחת הנחיות קפדניות. בנקודות מפתח בקניון הוצבו עשרות עמדות חיטוי, וצוותי הניקיון תוגברו. הכניסה עם מסכות בלבד
קניון שער הצפון פותח את שעריו, ואתם מוזמנים | צילום: יח"צ
צרכנים בעידן פוסט-קורונה. קניון שער הצפון צילום: יח"צ

לאחר קצת יותר מחודש וחצי, קניון שער הצפון פותח מחר את שעריו תחת הנחיות סטריליות קפדניות.
הנהלת הקניון:
"אנחנו עם חיוך אדיר מתחת למסכות".

הנהלת קניון שער הצפון פעלה במרץ על מנת להתכונן לפתיחת הדלתות המחודשת מחר, חמישי, 7 במאי, ולהיערך לקליטת המבקרים על פי ההנחיות החדשות שפורסמו השבוע: שלטים המבקשים לשמור על הנחיות נתלו ברחבי הקניון. על הרצפה הודבקו מדבקות המסמנות את מרחק שני המטרים הבטוח מאדם לאדם. צוות האבטחה של הקניון נערך לניהול מעקב אחר מספר המבקרים, שמירה על אזורים ציבוריים פנויים ובדיקת חום למבקרים עם כניסתם. הכניסה לקניון תתאפשר רק בעטיית מסכת פה ואף.

בנקודות מפתח בקניון הוצבו עשרות עמדות חיטוי, צוותי הניקיון תוגברו, והשוכרים הונחו לוודא שמירה והקפדה על  סטריליזציה וניקוי וחיטוי רציף של שטחי המסחר, לשם הבטחת בריאות המבקרים והגברת המודעות לנושא ההיגיינה בקרב עובדי המתחם.

מתחם המזון המהיר והמסעדות יחזרו לפעילות, בשלב זה, במתכונת Take Away בלבד.

על אף שהקניון נאלץ לסגור את שעריו למשך תקופה ממושכת בשל מגפת הקורונה, פעילויות תרבות רבות שודרו באופן מקוון בעמוד הפייסבוק של הקניון – שהמשיך להציע שיעורי פיטנס, זומבה והרצאות הורים, הפעלות בייבי מיוזיק, פיסול בפלסטלינה ופעילויות צביעה לקטנטנים.

מנכ"ל הקניון דודו שגיא: "היה חשוב לשמור על קשר ישיר עם קהל המבקרים לאורך התקופה ובייחוד בתקופת הבידוד ולהציע פתרונות גם בתקופה המאתגרת אותה עברנו".

שגיא הוסיף: "אנחנו מתרגשים מאוד לחזור ולארח את משפחות הצפון בשערינו. התאמנו את חוויית הביקור בקניון למגבלות הבריאות החדשות, על מנת להבטיח חוויית קנייה בריאותית ובטוחה. מעבר לכך, חנויות ורשתות הקניון עתידות לצאת במבצעי חזרה לשגרה אטרקטיביים, כאלו שיהפכו את החזרה לשגרה לנוחה יותר בכיס".

אתר הקניון

דף הפייסבוק

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות