fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

בעל עבר פלילי עשיר שהחזיק סכין יצא עם מאסר על תנאי בלבד

במכוניתו של תושב קרית מוצקין נתפס דוקרן, אך השופט הקל בעונשו בהתחשב בעובדה כי בעשור האחרון הוא תיקן את דרכיו ואף הקים משפחה
צילום: פיקסאביי
צילום: פיקסאביי

שופט בית משפט השלום בטבריה, ניר מישורי לב טוב, גזר על על נאשם בעל עבר פלילי עשיר, מאסר על תנאי וקנס של 1000 שקלים בגין החזקת סכין. השופט קיבל את הסדר הטיעון אליו הגיע סנגורו, עו"ד אביעד חייט, זאת נוכח כשלים בחקירה, אותם העלה עו"ד חייט במהלך המשא ומתן להסדר.

על פי  כתב האישום, במכוניתו של הנאשם, תושב קרית מוצקין, בן 45, נמצא דוקרן. המקרה אירע לפני כשנה וחצי כאשר אזרח הבחין בנאשם שוהה ברכב זמן רב ולאחר מכן נכנס לבניין. הדבר עורר את חשדו והוא הזעיק את המשטרה. כאשר הנאשם הבחין בשוטרים הוא ניסה להסתתר מאחורי שיח, וכשהבחין שהם באים לקראתו, עזב את המקום במהירות על אף שהם צעקו לו לעצור. לאחר שעוכב לחקירה, נמצא בין שני המשבים הקדמיים במכוניתו דוקרן עם ידית בעלת מגרעות לאצבעות לצורך אחיזה באגרוף.

עו"ד אביעד חייט. צילום: יח"צ
עו"ד אביעד חייט | צילום: יח"צ

הנאשם עצמו כבר כפר בעובדות כתב האישום. במקביל התנהל משא ומתן בין עו"ד חייט לבין התביעה. עו"ד חייט הציג לתביעה קושי ראייתי בתיק, ואלה הסכימו להסדר טיעון מקל.

השופט מישורי לב טוב, כאמור הרשיע את הנאשם בגין החזקת סכין אך גזר עליו עונש מקל.

הסנגור עו"ד חייט אמר: "לחובת הנאשם רישום פלילי, אך מנגד ניתן לראות שהוא ישן ביותר וזאת לאור תיקון דרכיו של הנאשם, הקמת תא משפחתי בעשור האחרון והתרחקות מעולם הפשע".

בסיכומו של דבר השופט קיבל את הסדר הטיעון וגזר על הנאשם, מאסר על תנאי לתקופה של חודשיים וכן 1000 שקלים קנס והתחייבות להימנע מלעבור עבירה לפי הסעיפים בהם הורשע למשך שלוש שנים. "הנאשם הודה בהזדמנות הראשונה, חסך מזמנו של הציבור וראוי הוא להקלה", כתב השופט בגזר הדין.

מטעמו של עו"ד חייט נמסר "אין לנו כוונה לנהל הליכים פליליים בתקשורת אלא אך ורק בבתי המשפט".

חדשות נוספות

בקרו אותנו גם בפייסבוק: הד הקריות

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות