fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הוארך מעצר החשוד ברצח בקרית חיים

גופתה של נג'אח מנסור נמצאה בביתה בשדרות דגניה. בן זוגה נעצר כחשוד ברצח אך מכחיש את המיוחס לו
זירת הרצח בקרית חיים בחודש שעבר | צילום: תיעוד מבצעי מד"א
זירת הרצח בקרית חיים בחודש שעבר | צילום: תיעוד מבצעי מד"א

בית משפט השלום בקריות האריך את מעצרו של מרואן סמרי, 28, שנעצר אתמול, שני, בחשד שרצח את בת זוגו, נג'אח מנסור, 35, בדירתה בשדרות דגניה בקרית חיים.

מעט לפני השעה 12:00 התקבל במד"א מרחב כרמל דיווח על אישה מחוסרת הכרה בביתה בשדרות דגניה בקרית חיים. חובשים ופרמדיקים של מד"א דיווחו על אישה בשנות ה-30 לחייה לא סימני חיים וקבעו את מותה.

חובש רפואת חירום במד"א, עאנן אבו ימן, סיפר: "כשהגענו למקום חברנו לכוחות המשטרה והכיבוי וביחד נכנסנו לדירה. האישה הייתה מחוסרת הכרה. ביצענו בדיקות רפואיות, היא הייתה ללא סימני חיים ונאלצנו לקבוע את מותה במקום".

ככל הידוע מנסור עברה להתגורר בדירה בשדרות דגניה לפני כתשעה חודשים. על פי דיווח שנבדק על ידי המשטרה, נשמעו צעקות מהדירה במהלך הלילה האחרון והיו עוד כמה פעמים שבהן נשמעו צעקות מהדירה. האישה במקור היא מהישוב כאוכאב אבו אל היגא שבמשגב וסמרי מהכפר ג'דיידה מכר.

שוטרי סיור של משטרת זבולון שהיו בסיור שגרתי ברחוב הבחינו בסמרי כשהוא מסתובב ברחוב ללא מסיכה והתנהגותו עוררה את חשדם. במהלך הבדיקה עלה החשד כי הוא מעורב בעבירה חמורה שקשורה לקורבן. הם ניגשו לדירה ולאחר שלא קיבלו מענה מהאישה התעורר החשד כי מדובר באירוע של אלימות והם הזעיקו כוחות נוספים לפרוץ את דלת הדירה ומצאו את מנסור ללא רוח חיים. מחקירה ראשונית של חוקרי המעבדה לזיהוי פלילי עולה כי מותה נגרם מדקירות סכין.

במהלך הדיון בהארכת מעצרו הכחיש סמרי את החשד המיוחס לו. השופט, שלמה מיכאל ארדמן, נעתר לבקשת המשטרה והורה על הארכת מעצרו בשמונה ימים. במהלך ימים אלו תמשיך המשטרה את חקירתו, במקביל לחקירת הממצאים הפורזניים בזירת הרצח.

חדשות נוספות

בקרו אותנו גם בפייסבוק: הד הקריות

כבר הורדתם את האפליקציה של הד הקריות? האפליקציה החדשה שלנו עכשיו זמינה להורדה בחינם!

להורדה למערכת אנדרואיד לחצו כאן!

לינק הורדה מחנות אפל: לחצו כאן!

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות