fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

חשד להצתת רכב של יחידת נחשון

לפנות בוקר עלה באש רכב של יחידת נחשון שחנה בכפר ביאליק ומחקירת כבאות והצלה עולה כי ישנו חשד סביר להצתה
חשד סביר להצתת רכב של יחידת נחשון. צילום: כבאות והצלה

משטרת זבולון פתחה בחקירת אירוע שאירע היום (שני) לפנות בוקר בכפר ביאליק  שבו עלה באש רכב יחידת 'נחשון' של שירות בתי הסוהר.

בשעת לילה שכנים דיווחו ללוחם היחידה שהחנה את הרכב בסמוך לביתו, כי מרכבו עולה עשן. הלוחם הזעיק צוותי כיבוי ומשטרה שהחלו בחקירת נסיבות האירוע.

יחידת נחשון כפופה לשירות בתי הסוהרהיחידה הוקמה בשנת 1973 ובשנת 1993 שונה שמה ליחידת "נחשון" על שם נחשון בן עמינדב. יחידת נחשון משמשת כיחידה מרכזית לליווי אסירים, ככוח אבטחה וכוח התערבות של שירות בתי הסוהר, ועוסקת בשמירת הביטחון והסדר במתקני השב"ס. תפקידיה כוללים ביצוע ליווי אסירים או עצירים בין מתקני הכליאה של שב"ס, משטרת ישראל, צה"ל והשב"כ, וכן התערבות באירועים חריגים בבתי סוהר, לצורך השלטת סדר וביטחון.

היחידה מסייעת בביצוע חיפושים רחבי היקף בבתי הסוהר לאיתור אמל"ח, סמים, טלפונים סלולריים וכיוצא באלו. היא עוסקת גם באבטחת אנשי סגל מאוימים ובני משפחותיהם, בהבאת אסירים מחו"ל על פי הסכמי הסגרה, בליווי אסירים ועצירים לבתי המשפט, כולל אבטחתם באולמות הדיונים, וכן בליווי מיוחד של אסירים מסוכנים לביקורי בית ולטיפולים רפואיים.

מחקירה נסיבות השריפה שנעשתה על ידי חוקר דליקות של שירותי כבאות והצלה עולה כי ישנו חשד סביר להצתה. חקירת המשטרה נשענת על ממצאים פורנזיים, מצלמות אבטחה ומודיעין. במשטרה רואים בחומרה פגיעה באנשי כוחות הביטחון שכן מדובר בחציית קו אדום שנשמר על פי רוב, שבו אנשי העולם התחתון נמנעים מפגיעה באנשי כוחות הביטחון שעושים את עבודתם.

לחדשות נוספות בהד הקריות לחצו כאן * לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות