fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

חיפה בדרך לעיר אדומה

עיריית חיפה מגבירה את האכיפה והפיקוח על קיום התקנות לשעת חירום בעקבות העלייה בהתפשטות הקורונה
פעילות אכיפה למניעת התפשטות הקורונה. צילום: דוברות עיריית חיפה

עיריית חיפה הודיעה כי לאור העלייה במספר חולי הקורונה המאומתים יוגברו האכיפה והפיקוח על תקנות שעת חירום. חיפה ושכונותיה, קרית חיים וקרית שמואל, נמצאת ברף העליון ביותר של הצבע הכתום על פי מודל הרמזור הלאומי.

במידה ונתוני התחלואה ימשיכו לעלות וחיפה תוכרז כעיר אדומה, הרי שבתום תקופת הסגר יחולו על העיר המגבלות שהוכרזו על ידי הממשלה על יישובים אדומים ובכלל זה השבתת מערכת החינוך, הגבלת מספר השוהים במבנים סגורים והגבלות תנועה שיותאמו למצב התחלואה.

בין התקנות הנאכפות על ידי העירייה שמירה על ריחוק חברתי, עטית מסכות במרחב הציבורי וקיום הנחיות התו הסגול בכל בתי העסק המורשים לפעול ובכלל זה חניות ורשתות מזון. עד היום, רביעי בבוקר, נרשמו ע"י מפקחי העירייה 163 קנסות בסכומים הנעים בין 500 שקלים ל – 5000 שקלים כנגד תושבים ובעלי עסקים שהפרו את תקנות שעת החירום.

הגברת האכיפה מתבצעת לאור העלייה המתמשכת במספר הנדבקים בקורונה אשר מציבה את חיפה על פי מודל הרמזור הלאומי ברף העליון ביותר של הצבע הכתום.  אכיפת התקנות מתבצעת לצד פעולות הסברה נרחבות אותן מקיימת העירייה יחד עם פיקוד העורף מאז התפרצות מגפת הקורונה. ההסברה מתבצעת הן האמצעי התקשורת והמדיה החברתית והן בשכונות על ידי חיילי פיקוד העורף ועובדי עיריית חיפה.

עירית חיפה חוזרת ופונה לתושבים בבקשה להקפיד ולנקוט בכל אמצעי הזהירות וכללי ההתנהגות שנקבעו על ידי הממשלה ומדגישה את חשיבות השמירה על כללים אלה בכל הקשור למספר המתפללים בבתי הכנסת ומניעת התקהלויות לאחר התפילה.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות