fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

חולקו מלגות באוניברסיטת חיפה לזכר חללי אסון הכרמל

זו השנה השלישית של מפעל ההנצחה. כל סטודנט יצר קשר עם משפחתו של הנופל, שעל שמו קיבל מלגה, ויחד הם החליטו על דרך שבה ינציח הסטודנט את יקירם
הסטודנטים ובני המשפחות השכולות בשירת התקווה (אוניברסיטת חיפה)
הסטודנטים ובני המשפחות השכולות בשירת התקווה (אוניברסיטת חיפה)

טקס ההנצחה של אוניברסיטת חיפה והשב"ס, לזכר 44 הרוגי אסון הכרמל, התקיים ביום שלישי השבוע באוניברסיטת חיפה. שלוש שנים לאחר אסון השריפה בכרמל, אוניברסיטת חיפה ממשיכה בשיתוף השב"ס במפעל ההנצחה הייחודי, שבמסגרתו מקבלים 44 סטודנטים מלגות, על שם כל אחד או אחת מחללי האסון.

באירוע השתתפו נשיא אוניברסיטת חיפה, עמוס שפירא, נציב שירות בתי הסוהר, רב גונדר אהרון פרנקו, בני משפחות החללים, הסטודנטים מקבלי המלגות, ועוד רבים בכירים אחרים. באירוע השיא של הערב עלו לבמה 44 הסטודנטים לשירת התקווה, כל אחד עם בן או בת המשפחה של החלל שאת שמו הנציח.

זו השנה השלישית של מפעל ההנצחה. כל סטודנט יצר קשר עם משפחתו של הנופל, שעל שמו קיבל מלגה, ויחד הם החליטו על דרך שבה ינציח הסטודנט את יקירם. במהלך הטקס הנוכחי שר ההרכב המוסיקלי את השיר שכתבה ויקי אלוש-לנסקי לזכרה של אחותה, מישר טניה לנסקי ז"ל, ואותו הלחין הסטודנט יובל בארי, סטודנט לטיפול באמצעות מוסיקה, שנבחר לקבל את המלגה על שמה של טניה ז"ל.

"כדי להמשיך את ערכי הנתינה, העמידה במשימה ואהבת המולדת אותם מימשו 44 הרוגי אסון הכרמל, עלינו לזכור ולהנציח אותם ואת פועלם", אמר בטקס השר לביטחון פנים, יצחק אהרונוביץ', "פועלה של אוניברסיטת חיפה, ששמה דגש על הנצחה, ראויה להערכה".

"בהחלטה הזו שלכם, להנציח את שמם של יקירכם דווקא באמצעות הענקת מלגה שתאפשר לסטודנט או סטודנטית מצטיינים עתיד טוב יותר, אתם מגלים גדלות נפש ואומץ לב שראוי לציון", אמר נשיא האוניברסיטה, "לאן שלא תלכו והיכן שלא תהיו, זכרו תמיד שאתם חלק בלתי נפרד ממשפחת אוניברסיטת חיפה".

הסטודנטים ובני המשפחות השכולות בשירת התקווה (אוניברסיטת חיפה)
הסטודנטים ובני המשפחות השכולות בשירת התקווה (אוניברסיטת חיפה)

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות