fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

זעזוע פוליטי בקרית מוצקין

מכתב שנשלח על ידי יו"ר האופוזיציה, ציקי אבישר, לכל חברי מועצת העיר, מגלה כי בין השניים התקיימה פגישה ולטענת אבישר הוצע לו תפקיד בכיר בשכר. בסביבתו של צורי: הכל שקרים
עיריית קרית מוצקין: צילום דורון גולן
עיריית קרית מוצקין: צילום דורון גולן

מכתב ששלח יו"ר האופוזיציה העירונית בקרית מוצקין, יו"ר סיעת רוח חדשה במוצקין, ציקי אבישר, גורם לסערה פוליטית שכן על פי המכתב, מבקש ראש העירייה חיים צורי, להנציח את שמו בעודו בחיים. בנוסף, כך נטען, הוא הציע לאבישר תפקיד בכיר העירייה.

היום (ראשון) שלח אבישר מכתב לכל חברי מועצת העיר בקרית מוצקין. על פי המכתב, בין צורי לאבישר נערכה פגישה בביתו של גורם שלישי שתיווך בין השניים. ממידע שהגיע להד הקריות עולה כי הפגישה נערכה לפני כחצי שנה ונמשכה כשלוש שעות, מתשע בערב עד חצות. "לגוף הצעתו, השבתיו כי אני חושב שקיים אינטרס ציבורי ועירוני מובהק לשיתוף פעולה ולהעברת מקל מסודרת ומוקדמת במסגרת חילופי שלטון ודורות בקרית מוצקין, אלא, שהאינטרס אינו מצדיק כניסה לקואליציה ואת מינויי לתפקיד סגן וממלא מקום" כותב אבישר "ראש העירייה בשכר. אני וחבריי, כדרכנו, נסכים לשתף פעולה, ללמוד ולקדם העברת מקל מסודרת גם ללא קבלת תפקידים וטובות הנאה ציבוריות".

חיים צורי | צילום: דורון גולן

אבישר מספר כי במהלך הפגישה הציע לו צורי להצטרף עם חברי סיעת רוח חדשה במוצקין לקואליציה העירונית. בתמורה לכך, ימונה אבישר לתפקיד סגן וממלא מקום ראש העירייה בתשלום. עוד נטען כי לאבישר נאמר שהוא ימלא את התפקיד למשך לא יותר מאשר עוד קדנציה של צורי בראשות העירייה "לאחריה, כך על פי ההצעה, יתמוך בי בהתמודדותי לראשות העירייה".

ציקי אבישר. צילום: דורון גולן
ציקי אבישר. צילום: דורון גולן

במכתבו אומר אבישר כי הסיבה להצעה שקיבל היא על מנת שאבישר יעלה במועצת העיר הצעה ךלסדר להנציח את שמו של צורי על בית ספר ורחוב מרכזי בעיר, בעודו מכהן כראש עירייה. אבישר מספר כי אותו מתווך (שמו שמור במערכת-ד"ג) אמר לו שצורי חושש מהליכים פליליים העלולים להיפתח נגדו ובמידה ויורשע עלול שלא להיות רוב במועצת העיר לסוג והיקף ההנצחה שלו. המתווך, כך על פי אבישר, אמר שצורי מעוניין לקבוע עובדות מוקדם ככל האפשר.

במכתבו פונה אבישר לחברי מועצת העיר ומציין כי הוא שלח את המכתב על מנת לחשוף בפני חברי המועצה את הסיבות שהובילו אותו ליידע אותם. הוא ממשיך ומציין כי הפרקליטות אמורה להחליט בקרוב בנושא הגשת כתבי אישום נגד צורי וסביבתו הבכירה ולכן הוא עלול לבקש מאחד מחברי הקואליציה להעלות לסדר את הצעת הנצחתו.

ככל הידוע עד כה, אותו מתווך הודיע לכל אחד מהצדדים שהצד השני מעוניין לפגוש אותו, כך שגם צורי וגם אבישר חשבו שהצד השני הוא זה שיזם את הפגישה באמצעות המתווך. להד הקריות הגיע הקלטה של הודעה ששלח אבישר לצורי לפני פסח שבה אומר אבישר "חיים היקר, אני מתקשר כדי לברך אותך בברכת חג פסח שמח וכשר. בריאות איתנה שתמשיך לעשות שליחות יפה וראוייה לטובת תושבי מוצקין ומי יודע, אולי אנחנו עוד נעשה דברים גדולים ויפים ביחד". על פי אותם גורמים, שיחה זו מראה כי אבישר הוא זה אשר מעוניין לחבור לצורי. על דבריו של אבישר לגבי הצעתו של צורי נמסר "הכל שקרים. היה שקרן ונשאר שקרן".

ההודעה הקולית של ציקי אבישר לחיים צורי:

לחדשות נוספות בהד הקריות לחצו כאן * לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות