fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

ועדה ציבורית בראשות שי פירון תבחן את ניהול החינוך העל יסודי בקרית ביאליק

הוועדה תבחן, בין השאר, האם בית ספר התיכון הקיים, אורט ביאליק, ובית ספר התיכון העומד לקום בשכונת נאות אפק ינוהלו על ידי הרשת או על ידי העירייה
הוועדה תבחן. אורט ביאליק | צילום: דוברות העירייה
הוועדה תבחן. אורט ביאליק | צילום: דוברות העירייה

עיריית קרית ביאליק הודיעה על הקמת ועדה ציבורית, בראשות שר החינוך לשעבר הרב שי פירון, לבחינת ניהול החינוך העל יסודי בקרית ביאליק.

בשלב הראשון, הרב שי פירון ומנכ"לית עיריית רעננה לשעבר, מיכל הירש נגרי, שגם תשב בוועדה, עתידים להיכנס לעובי הקורה וללמוד את המאפיינים הייחודיים של מערכת החינוך בקרית ביאליק בכלל ומערכת החינוך העל יסודית בפרט. הדגש יינתן למתן מענים פדגוגיים הן לתלמידים המתקשים והן לתלמידים המצטיינים. כמו כן, ראש העירייה, אלי דוקורסקי, ביקש להציע פתרונות לילדים "השקופים", אלו שלא משתייכים לשום קבוצה מובהקת ולעיתים הולכים לאיבוד בין כותלי בית הספר.

יעמוד בראש הוועדה. שי פירון | צילום: הילה מלמד
יעמוד בראש הוועדה. שי פירון | צילום: הילה מלמד

 

בנוסף ביקש דוקורסקי לתת את הדעת להמשכיות הפרויקטים הקיימים בתיכון במיוחד בתחום המדעי-טכנולוגי והחברתי-קהילתי. על הועדה לקיים דיון מעמיק, ענייני ושקוף לעיני הציבור, כדי להגיש את המלצותיה בפני ראש העירייה. בוועדה יהיו שותפים אנשי חינוך וציבור, בין השאר נציגי ההורים והמורים.

הוועדה עתידה לבחון האם בית ספר התיכון הקיים, אורט ביאליק, ובית ספר התיכון העומד לקום בשכונת נאות אפק ינוהלו על ידי הרשת או על ידי העירייה עצמה וכן להציג את יתרונותיהן וחסרונותיהן של החלופות.

דוקורסקי הנחה את מנהל אגף החינוך עמי ראובן לסיים את תהליך הבחינה של ניהול בתי הספר בזמן קצר על מנת להיערך במידת הצורך לשינוי.

דוקורסקי: "כשהחלטתי להקים את הוועדה הציבורית, שתי מטרות עמדו לנגד עיניי: לקדם ולמנף עוד יותר את איכות החינוך בעיר ולקיים תהליך שיתוף הציבור בהחלטה כה חשובה שלה השלכות לדור העתיד".

חדשות נוספות

בקרו אותנו גם בפייסבוק: הד הקריות

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות