fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הריון מוגן: בכללית קוראים לנשים הרות להתחסן מהקורונה

צוותי כללית החלו במבצע חיסוני קורונה לנשים הרות. בכללית יוזם צוות הרופאים והאחיות, פניות לנשים הרות שמומלץ כי יתחסנו ומעודד אותן להתחסן.
האחות רוית טמים מחסנת את ניצן נישליס ההריונית נגד הקורונה | צילום: דוברות כללית
האחות רוית טמים מחסנת את ניצן נישליס ההריונית נגד הקורונה | צילום: דוברות כללית

ניצן נישליס, בחודש השביעי להריונה, התייצבה היום במוקד החיסונים של כללית בקרית בריאות זבולון על מנת לקבל את מנת החיסון הראשונה.

נישליס מספרת: "עד השבוע האחרון לא חשבתי בכלל להתחסן בהריון. כיוון שפורסם שהחיסון לא נוסה על נשים בהריון, לא רציתי לקחת סיכון. בעקבות הפרסומים הרבים על תחלואה קשה בקרב נשים בהריון ובעקבות מחקר מעמיק והמלצות שקיבלתי מהרופאים המטפלים שלי, החלטתי לא לקחת סיכונים מיותרים ולמהר להתחסן."

"בעיקר שמחתי לשמוע המלצה חמה מדודתי ענת פלדינגר שמנהלת כרגע את מבצע החיסונים בזבולון והיא גם אחות בכירה בצוות ניהול הסיכונים של כללית במחוז. אני מקווה שבכך אני מצילה את עצמי ואת התינוקת שלי, בשבילה אעשה כל מאמץ לשמור על עצמי בחודש הקרוב עד שאתחסן במנה השנייה."

בכללית יוזם צוות הרופאים והאחיות, פניות לנשים הרות שמומלץ כי יתחסנו ומעודד אותן להתחסן, כך שכבר ביום הראשון נרשמה היענות אם כי יש עוד מהססות.

"אנו נערכים לתת להן מידע ותנאים מותאמים כך שהן והתינוק יהיו מוגנים ככל שניתן", אומרת רות ברוך מנהלת הסיעוד של כללית במחוז חיפה וגליל מערבי ומרכזת מבצע החיסונים במחוז הגדול בארץ.

 

 

לחדשות נוספות הקליקו כאן * לדף הפייסבוק שלנו הקליקו כאן 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות