fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הקורונה: קרית חיים מזרחית היא השכונה עם התחלואה הגבוהה ביותר בחיפה

העירייה פרסמה את נתוני התחלואה בחיפה לפי שכונות בהסתמך על נתוני משרד הבריאות. קרית חיים מזרחית בראש רשימת תחלואת הקורונה עם 94 חולים מאומתים
נתוני התחלואה בחיפה מדאיגים. ראשת העירייה עינת קליש רותם | צילום: דוברות העירייה
נתוני התחלואה בחיפה מדאיגים. ראשת העירייה עינת קליש רותם | צילום: דוברות העירייה

עיריית חיפה מפרסמת היום, 24.9.20, את נתוני התחלואה בחיפה לפי שכונות בהסתמך על נתוני משרד הבריאות. קרית חיים מזרחית בראש הרשימה עם 94 חולים.

אלה הן השכונות, בהן רמת התחלואה גבוהה במיוחד:

קרית חיים מזרחית – 94 חולים.
קרית אליעזר – 87 חולים.
הדר עליון – 66 חולים.
מרכז נו"ש – 61 חולים.
גאולה – 53 חולים.
רמת ויז'ניץ – 47 חולים.
יל"ג – 46 חולים.
קריית שמואל – 44 חולים.
המושבה הגרמנית – 37 חולים.
אחוזה – 32 חולים.
זיו – 32 חולים.

עיר אדומה

מהבוקר, חמישי, העיר חיפה על שכונותיה קרית חיים וקרית שמואל, מוגדרת עיר אדומה. הודעה הרשמית על כך נמסרה מהעירייה, עקב העלייה במספרם של חולי הקורונה.

על אף שמודל הרמזור אינו רלוונטי במהלך הסגר, מעיריית חיפה נמסר, כי מאז אתמול נוספו בחיפה 161 חולי קורונה ובסך הכל, מספרם עומד הבוקר, חמישי, על 1271 חולי קורונה מאומתים. 2250 חולים החלימו מאז תחילת התפרצות הקורונה ו-35 חולים נפטרו.

לאור העלייה המדאיגה ברמת התחלואה הגבירה העירייה את האכיפה והפיקוח על קיום התקנות לשעת חירום, בהן שמירת מרחק, עטיית מסכות במרחב הציבורי וקיום הנחיות התו הסגול בכל בתי העסק המורשים לפעול ובכללם בחנויות וברשתות מזון.

אכיפת התקנות מתבצעת לצד פעולות הסברה נרחבות אותן מקיימת העירייה יחד עם פיקוד העורף מאז פרוץ מגפת הקורונה. ההסברה מתבצעת הן באמצעי התקשורת והמדיה החברתית והן בשכונות על ידי חיילי פיקוד העורף ועובדי עיריית חיפה.

עיריית חיפה חוזרת ופונה לתושבים בבקשה להקפיד ולנקוט בכל אמצעי הזהירות וכללי ההתנהגות שנקבעו על ידי הממשלה ומדגישה את חשיבות השמירה על כללים אלה בכל הקשור למספר המתפללים בבתי הכנסת ומניעת התקהלויות לאחר התפילה.

צפו והאזינו: ראשת העירייה עינת קליש רותם על נתוני התחלואה בחיפה:

חדשות נוספות

בקרו אותנו גם בפייסבוק: הד הקריות

כבר הורדתם את האפליקציה של הד הקריות? האפליקציה החדשה שלנו עכשיו זמינה להורדה בחינם!

להורדה למערכת אנדרואיד לחצו כאן!

לינק הורדה מחנות אפל: לחצו כאן!

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות