fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

ימי קורונה: תור הזהב של הספריות

בקרית אתא מעבירה הספרייה העירונית לתושבים תכנים איכותיים באופן מקוון. בקרית ביאליק התווספו שתי ספריות ניידות חדשות בנאות אפק ובגבעת הרקפות
מפגש ספרותי עם ג'קי לוי בקרית אתא | צילום: דוברות העירייה
מפגש ספרותי עם ג'קי לוי בקרית אתא | צילום: דוברות העירייה

הספרייה העירונית בקרית אתא החלה מפעילה מיזם ייחודי לתושבי העיר הנמצאים בסגר בבתיהם בשם "הספרייה משדרת". במסגרת המיזם יכולים התושבים ליהנות משלל תכנים איכותיים באופן מקוון שיפורסמו בעמוד הפייסבוק ובערוץ היוטיוב של הספרייה העירונית.

בין שלל התכנים: שיחות עם סופרים מובילים בהנחיית דורית רביניאן. בין הסופרים: ג'קי לוי, דנה אלעזר הלוי, ישי שריד, מאירה ברנע גולדברג וליעז שוהם. בנוסף יועלו הצגות ומופעים, ביניהם: "מעבר לים", "הבית של יעל", "מגש הקצב", "בגדי המלך החדשים", "הכתר שהלך לאיבוד" ועוד.

מהספרייה העירונית נמסר כי היא פועלת בכל דרך על מנת להנגיש את תכניה לכל התושבים במיוחד בתקופה מאתגרת זו ובכך לאפשר לכולם ליהנות ממפגשים איכותיים עם סופרים מובילים.

ואילו עיריית קרית ביאליק מרחיבה בימים אלה את שירותי הספרייה הניידת. לאור הצלחתה של הספרייה הניידת שהותקנה במרכז סביניה, בשבוע האחרון נוספו ספריות ניידות גם בנאות אפק ובגבעת הרקפות.

ספרייה ניידת בקרית ביאליק | צילום: דוברות העירייה
ספרייה ניידת בקרית ביאליק | צילום: דוברות העירייה

בספרייה הניידת יכולים תושבים לשאול ספרים בכל שעות היממה, חינם אין כסף. פעילותה תלויה בשיתוף הציבור: אנשים שרוצים לתרום את הספרים שכבר קראו ואנשים שמבקשים לשאול את הספרים לפי תחום עניינם.

בנוסף, הספרייה העירונית ברחוב אפרים התחדשה בשתי מכונות להחזרת ספרים בשירות עצמי. שירות זה חשוב ויעיל במיוחד בתקופת הקורונה ומאפשר החזרת ספרים בכל שעות היממה.

ראש העירייה אלי דוקורסקי: "בתקופת החגים וימי הסגר אנו מוצאים יותר זמן פנוי לקרוא וליהנות מספר טוב. אני משוכנע כי תושבי העיר ייהנו מהשירות החדש של השאלת ספרים שהנהגנו".

חדשות נוספות

בקרו אותנו גם בפייסבוק: הד הקריות

כבר הורדתם את האפליקציה של הד הקריות? האפליקציה החדשה שלנו עכשיו זמינה להורדה בחינם!

להורדה למערכת אנדרואיד לחצו כאן!

לינק הורדה מחנות אפל: לחצו כאן!

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות