fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

היקף מכירות של חצי מיליון שקלים בפסטיבל יד 2 בחיפה

יבין גיל-מור, מנכ"ל יד 2: " נהפוך את הפסטיבל למסורת חווייתית של מכירה וקניית מוצרי יד שניה, הופעות וכיף לצעירים ולכל המשפחה".
פסטיבל יד 2 בחיפה
פסטיבל יד 2 בחיפה, (צילום: אילן בן אדרת)
פסטיבל יד 2 בחיפה
פסטיבל יד 2 בחיפה, (צילום: אילן בן אדרת)

פסטיבל יד 2, שהתקיים במהלך חג השבועות בחיפה, ביוזמת אתר יד 2 ועיריית חיפה, סחף אליו כ- 60 אלף מבקרים. הפסטיבל כלל כ- 500 דוכנים שהקימו מוכרים פרטיים במתחמים השונים: אופנה, אספנות, כל מיני, ילדים ועוד. מיד 2 נמסר כי היקף המכירות הכולל עומד על כחצי מיליון שקלים מה שמשקף ממוצע רווחים של אלף שקלים לדוכן.

במתחם האופנה נמכרו פריטים ייחודיים מחנויות יד שנייה ווינטג', שמלות כלה, בין היתר של חנות אניצ'ה מחיפה. מתחם משפחות וילדים כלל כ- 60 דוכנים של ילדים שמכרו צעצועים, משחקים וכדומה לילדים אחרים; מתחם הופ ילדים להחלפת צעצועים, הופעות לילדים, דוכני יצירה והפעלות ועוד.

בפסטיבל היה גם דוכן של וראייטי, שבו מכרו הסלבים, ביניהם גם מלכת היופי הנוכחית של ישראל – יטאייש אייאנו (טיטי), פריטים מהארון האישי, כשכל ההכנסות היו תרומה לעמותת וראייטי. מי שרצה לחפש מציאות בתחום האלקטרוניקה, ביקר בדוכן של באג , שם הוצאו מוצרים מחודשים ומעודפים במחירי רצפה במסגרת הפסטיבל הופיעו הזמרים עברי לידר וקובי אפללו; על במת הילדים התקיימו הופעות של כוכבי הילדים שי ורועי ומיכל הקטנה.

לדברי יבין גיל-מור, מנכ"ל יד 2: "לאחר ההצלחה שנחל הפסטיבל הראשון, שהיה בתל אביב, החלטנו לקיים פסטיבל נוסף בחיפה. אנחנו שמחים על ההיענות העצומה שהייתה לו, ואין לי ספק שנהפוך את הפסטיבל למסורת חווייתית של מכירה וקניית מוצרי יד שניה, הופעות וכיף לצעירים ולכל המשפחה. לכל אחד יש בבית דברים שהוא לא צריך והיה שמח למכור או למסור. אנחנו מאמינים שהפסטיבל, מעבר להיותו פסטיבל חוויתי, הוא גם ירוק ומעודד צרכנות נבונה".

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות