fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הוגש כתב אישום נגד תושבת קרית ביאליק שדקרה את בעלה במספריים

ליליה לודמר מקרית ביאליק נאשמת כי לפני שבועיים דקרה את בעלה במספריים כשחזר מהעבודה וגרמה לו חבלות חמורות בצווארו, בראשו ובידו. הוא אושפז למשך שלושה ימים
צילום אילוסטרציה: פיקסאביי
צילום אילוסטרציה: פיקסאביי

פרקליטות מחוז חיפה הגישה לבית המשפט המחוזי בעיר כתב אישום נגד ליליה לודמר, 55, מקרית ביאליק, החשודה כי דקרה את בעלה במספריים וגרמה לו חבלות חמורות בצווארו, בראשו ובידו ללא כל סיבה ידועה. כתב האישום מייחס לה עבירת חבלה בכוונה מחמירה.

מעובדות כתב האישום, שהוגש באמצעות עוה"ד עינב איטסקו גולד, עולה, כי לפני כשבועיים וחצי, בשעות הבוקר, יצא בעלה של הנאשמת, 57, לעבודה. הנאשמת נשארה בביתם שבקרית ביאליק, כשבמהלך שעות הבוקר והצהריים המוקדמות שתתה משקה אלכוהולי.

בשעות הצהריים, חזר הבעל לביתו מהעבודה, בזמן שאשתו הייתה בחצר הבית. לאחר מכן נכנסה הנאשמת מהחצר לתוך הבית, לקחה מספריים ותקפה באמצעותם את בעלה. נגרמו לו חתך עמוק בצוואר, פצע דקירה באזור המצח, פצע דקירה באוזן ושני חתכים באזור שורש כף יד שמאל.

הבעל הובהל לבית חולים ואושפז למשך שלושה ימים. הדקירות נתפרו והחתכים ביד נסגרו בסיכות. הפרקליטות מבקשת מבית המשפט להורות על מעצרה של הנאשמת עד לתום ההליכים המשפטיים נגדה.

המקרה אירע ב-17 במאי כשלודמר נעצרה בחשד שדקרה את בעלה בדירתם ברחוב האשל בקרית ביאליק. היא נחקרה במשטרת זבולון ומהחקירה עלה כי מדובר בסכסוך בין בני הזוג שהסלים והגיע לכדי אלימות פיזית.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות