fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

גבר הפסיד בתביעת אבהות ובכה מאושר

מספר שנים אחרי הבילוי המשותף, הודיעה האשה לגבר שנולד להם ילד. בוצעה בדיקת רקמות והאב קיבל בברכה את הבשורה
צילום אילוסטרציה פאנתרמדיה
עו"ד אבי אמר (צילום: עצמי)
עו"ד אבי אמר (צילום: עצמי)

תביעת אבהות הוגשה נגד תושב הקריות לבית המשפט לענייני משפחה בקריות, על ידי מי שניהלה עמו קשר זוגי לפני מספר שנים, בעקבותיו, לטענתה, נולד לשניים ילד משותף.

בכתב התביעה טוענה האשה כי למרות שהיה בין הצדדים מפגש מיני אחד בלבד ולמרות שידוע לה על בעיות פוריות של הגבר, היא בטוחה כי הוא אביו של בנה, בעקבות הדמיון הרב ביניהם.

עו"ד אבי אמר, עתר לבית המשפט בבקשה להורות על ביצוע בדיקת רקמות. לטענתו, הגבר היה משוכנע כי ממפגש מיני אחד, בהתחשב בעובדה שיש לו בעיות פוריות ובעובדה שהאישה ניהלה קשרים מיניים עם כמה גברים במקביל, שהסיכוי כי מדובר בבנו הביולוגי מאוד נמוך. עוד טען הגבר כי אם יחויב בתשלום מזונות, יהיה הדבר רק לאחר שיוכח באמצעות בדיקת רקמות שהוא האב הביולוגי.

האישה התנגדה נחרצות לבקשה לביצוע בדיקת רקמות ומנגד, הציג עו״ד אמר מסמכים רפואיים אודות אין אונות של מרשו. עו"ד אמר טען, כי התנאי לתשלום מזונות הוא בדיקת רקמות.

בית המשפט לענייני משפחה בקריות, קיבל את טענותיו של עו״ד אמר והורה על בדיקת רקמות. תוצאות הבדיקה הוכיחו מעבר לכל ספק כי הגבר הוא האב הביולוגי של הקטין. בית המשפט נתן תוקף של פסק דין לבדיקה הגנטית.

עו"ד אבי אמר: "מרשי אינו צעיר וללא ילדים, אין יותר מאושר ממרשי על כך שיש לו ילד, מרשי הצהיר בדמעות בפני בית המשפט כי ידאג לכל מחסורו ואנו אף נעתור בימים הקרובים לקיום הסדרי ראייה מורחבים, סוף טוב, הכל טוב".

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות