fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

חגיגת בת המצווה של אליה מקרית שמואל: חלוקת חבילות שי לצוותים הרפואיים

כשאליה ויצמן הבינה שלא תוכל לחגוג את בת המצווה שלה באירוע גדול, היא מצאה דרך מקורית לציין את היום והגיעה למחלקת הקורונה ברמב"ם וחילקה חבילות שי לצוותים הרפואיים
"כשנותנים, מקבלים הרבה יותר בחזרה". אליה ויצמן והצוות הרפואי ברמב"ם | צילום: דוברות רמב"ם
"כשנותנים, מקבלים הרבה יותר בחזרה". אליה ויצמן והצוות הרפואי ברמב"ם | צילום: דוברות רמב"ם

אליה ויצמן, בת 12 מקרית שמואל, תכננה במשך תקופה ארוכה את אירוע בת המצווה שלה. אך תוכניות לחוד ומציאות לחוד. בשל מגבלות הקורונה, צומצם האירוע, אבל לאליה ואמה אורנית, היה רעיון איך להפוך אותו אמנם לקטן אך לבלתי נשכח.

כשעה לפני מסיבת בת המצווה, התכנסו כלת האירוע וחברותיה הטובות ביותר לפעילות משמעותית. הן ארזו חבילות שי וכתבו מכתבי תודה במטרה להוקיר את פעילותם של צוותי הרפואה הפועלים מסביב לשעון בחודשים האחרונים ומתמודדים בחזית המאבק בנגיף קורונה.

"אליה שמעה ממני סיפורים על חבילות השי שהיינו שולחים לחיילים בצעירותנו", מספרת האם אורנית, "החלטנו שברוח התקופה זה חשוב ונכון לומר תודה לצוותים הרפואיים שמתמודדים בימים אלה עם משימה לא פשוטה, במסירות נפש ומתוך תחושת שליחות. מפה הדרך למעשה הייתה קצרה. אליה הוכיחה מחשבה בוגרת והחליטה מה ואיך לעשות, רתמה את חברותיה והכינה חבילות מלאות אהבה ומחשבה עם מסר אישי. לא יכולתי להיות יותר גאה בה", מסכמת האם.

ביום שלישי הגיעו אליה ויצמן ואמה אל מחלקת הכתר (קורונה) ברמב"ם, כדי לחלק את חבילות השי שהוכנו בהשקעה רבה. היא פגשה את צוות המחלקה ונתנה להם בהתרגשות את המתנות. לאחר מכן סיירה בחלק הנקי של המחלקה וקיבלה הסבר על פעילותה.

"זו הייתה חוויה מרגשת ומעוררת", אומרת אורנית, "מדהים לראות את היכולת של הצוות לתת ולהעניק מזמנם לילדה. אנחנו קיבלנו הצצה למקום מסקרן ולפעילות של הצוותים שכולנו שומעים עליהם כל הזמן. זה נכון מה שאומרים לגבי נתינה. כשנותנים, מקבלים הרבה יותר בחזרה".

"אנחנו מקבלים הרבה אהבה וחיזוקים מאז שהתחלנו להתמודד עם הקורונה", מספרת כרמית פריד, סגנית אח אחראי במחלקת הכתר, שפגשה את אליה ומשפחתה, "אבל כשרואים התגייסות של ילדים מקסימים, מבינים שהלב שלנו נמצא במקום הנכון. זה מרגש ומספק בצורה בלתי רגילה".

חדשות נוספות

בקרו אותנו גם בפייסבוק: הד הקריות

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות