fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

בעיריית קרית ביאליק לא ממתינים לכנסת ומתאימים את הטפסים למשפחות להט"ב

בכל הטפסים העירוניים לא יצוין עוד "שם האב" ו"שם האם" אלא "הורה 1" ו"הורה 2". דוקורסקי: "לא בכדי זכתה קרית ביאליק במקום התשיעי במדד הגאה"
כל הטפסים יותאמו למשפחות להט"ב | צילום אילוסטרציה: shutterstock
כל הטפסים יותאמו למשפחות להט"ב | צילום אילוסטרציה: shutterstock

בעיריית קרית ביאליק לא ממתינים לכנסת ישראל. ראש העירייה אלי דוקורסקי הורה להתאים את כל הטפסים לשוויון מגדרי ומשפחות להט"ב.

לפני מספר שבועות נפלה בכנסת הצעת החוק שביקשה להתאים את טופסי המדינה למשפחת חד מיניות, כך שלא יצוין מינם של ההורים ובמקום "אמא ואבא" יופיעו המילים: "הורה 1" ו"הורה 2".

ראש העיר קריית ביאליק אלי דוקורסקי החליט שהוא לא ממתין לחוק והורה לאגפי העירייה השונים ולרשת המתנ"סים העירונית להתאים את הטפסים העירוניים, כך שישקפו את השוויון המגדרי ויתאימו למשפחות להט"ב. עתה, לקראת הרישום לשנת הלימודים הבאה בגני הילדים ובבתי הספר עמלים בעירייה על שינוי הטפסים, ובכל מקום שבעבר הופיע "שם האב" ו"שם האם" יופיע "הורה 1" ו"הורה 2".

דוקורסקי: "אני רואה חשיבות רבה בשיח פתוח, פלורליסטי ומגוון אשר נותן מקום לכולם. בקרית ביאליק אנו מפעילים תוכניות חינוכיות מגוונות על מנת לחנך לסובלנות, סבלנות וקבלת כל אדם באשר הוא אדם. לא בכדי זכתה קרית ביאליק במקום התשיעי במדד הגאה המודד את היחס החיובי לקהילה הגאה, ואנו העיר היחידה שלא נמנית עם פורום ה-15, המאגד את 15 הערים הגדולות בישראל".

לחדשות נוספות הקליקו כאן * לדף הפייסבוק שלנו הקליקו כאן 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות