fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

בני דודים מכפר מנדא הורשעו בהמתה בקלות דעת של צעירה מהקריות

אידה קרמר ז"ל נהרגה כשנסעה ברכב עם שני החשודים. הם נמלטו מהמשטרה ונסעו במהירות מופרזת וגרמו לתאונה הקטלנית שבה הצעירה מצאה את מותה
אידה קרמר ז"ל | צילום: דף הפייסבוק
אידה קרמר ז"ל | צילום: דף הפייסבוק

שופט בית המשפט המחוזי בחיפה רון סוקול התיר לפרסום, לבקשת הפרקליטות, את הכרעת הדין נגד שני צעירים, בני דודים מכפר מנדא, שגרמו לתאונת דרכים קטלנית בעת שניסו לברוח מניידת משטרה בסמוך לצומת המוביל, בחודש יולי בשנה שעברה. הנאשמים הודו והורשעו בעבירות של המתה בקלות דעת של המנוחה, אידה קרמר ז"ל, 23, מקרית ביאליק, הפקרה ועבירות נוספות.

כתב האישום נגד השניים, בגיר וקטין, הוגש על ידי הפרקליטות לבית  המשפט המחוזי בחודש אוגוסט בשנה שעברה. הוא מייחס להם עבירות שונות, לרבות המתה בקלות דעת.

מכתב האישום עולה, כי ביום התאונה החל משעה 23:20 ועד לשעה 04:45  שהו הנאשמים בפאב הצריף 69 בקרית חיים ושתו משקאות אלכוהוליים. לאחר הבילוי בפאב, נפגשו הנאשמים עם חבריהם ביער קרית אתא. בהמשך יצר נאשם 1 קשר טלפוני עם המנוחה ונסע כעבור מספר דקות לפגוש אותה בנשר, על אף ששתה. לאחר מכן הם חזרו ביחד ליער.

במהלך שהייתם ביער המשיכה החבורה לצרוך משקאות משכרים, ובסביבות השעה 08:40 ביקשה המנוחה מנאשם 1 שיסיע אותה לביתה. הנהג היה נאשם 2 (הקטין) על אף שאין לו רישיון נהיגה ברכב, וזאת בהסכמת נאשם 1 (בעל הרכב) שידע שבן דודו אינו מורשה לנהיגה ברכב.

בעודם בנסיעה, הבחינו השניים בשוטרים שמורים להם לעצור בצד הדרך. נאשם 2 נענה להוראות השוטרים ועצר את הרכב בצד הדרך, אך כעבור זמן, פתחו הנאשמים בנסיעה מהירה וברחו מהמקום.

במהלך הנסיעה במהירות מופרזת וניסיון הבריחה מניידת המשטרה ובהגיעם סמוך לצומת המוביל, עקפו מימין, שיירה של רכבים. בפנייה ימינה לאלון הגליל,  במהירות בלתי סבירה, עלו על אי תנועה ומעוצמת ההתנגשות הרכב התרומם באוויר והתהפך לתוך שדה סמוך. מותה של אידה קרמר נקבע במקום. כמה שניות לאחר התאונה ועל אף שידעו כי קרמר נפגעה, ברחו מהמקום.

מאחר שאחד הנאשמים הוא קטין, התיק התנהל בדלתיים סגורות, ורק כעת התיר בית המשפט לפרסם את כתב האישום המתוקן והכרעת הדין ללא כל פרט מזהה של הנאשמים.

חדשות נוספות

בקרו אותנו גם בפייסבוק: הד הקריות

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות