fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

בזכות גישתו האנושית של האורתופד, הקשישה נטשה את מחשבותיה האובדניות

ד"ר אמין פאר, אורתופד מומחה במרפאת כללית לב הקריה, הופתע כשקשישה בת 97 ובתה הגיעו לבקרו ולא כדי שיטפל בבעיה הרפואית האורתופדית אלא רק כדי להגיד תודה
"חשוב להיות אדם כדי להצליח במלאכת הריפוי". ד"ר אמין פאר | צילום: דוברות כללית
"חשוב להיות אדם כדי להצליח במלאכת הריפוי". ד"ר אמין פאר | צילום: דוברות כללית

מטופלת בכיסא גלגלים, בת 97, הגיעה בשבוע שעבר לחדרו של האורתופד ד"ר אמין פאר במרפאת כללית לב הקריה בקרית אתא , מלווה בבתה ובמטפלת. הן סיפרו לו שהפעם הביקור אינו בשל הבעיות האורתופדיות שלה, אלא כדי להודות לו על כי מפגש עמו, שנה קודם לכן, הביא לשינוי בגישתה של האישה הקשישה, ולמעשה להצלת חייה.

האישה ששנה קודם לכן ביקשה את נפשה למות סיפרה לד"ר פאר, כי שבה לחייך ולראות את העולם בחיוב, והכל הודות לגישה הרגישה והאכפתית שגילה בעת ביקור רפואי. אז היא הגיעה אליו בשל בעיות ברכיים, אך מצבה הנפשי של האישה היה כה ירוד, שבמקום להתייעץ בנושא האורתופדי, הכריזה בפני הרופא שהיא מעוניינת למות וכי מאסה בחייה.

כאורתופד, ד"ר אמין פאר, לא רגיל בהצהרות כאלו של מטופלים ולרגע היסס כיצד להגיב. לאחר שהתעשת, הזכיר לה כי בתה פה לצדה, כי יש מי שאוהב אותה וכי היא אוהבת את בתה, ובהחלט יש טעם לחייה. האישה ובתה הופתעו מהגישה האכפתית והמכילה של הרופא.

שנה חלפה ועתה הן הגיעו במיוחד כדי לספר לד"ר פאר שבמילים ספורות ובעיקר הודות לרגישותו הרבה, הוא חולל שינוי בגישתה של המטופלת, שאמנם ממשיכה לסבול מכאבי ברכיים ולשבת בכיסא גלגלים, אך הוא הצליח לחולל שינוי בגישתה של הקשישה, שנטשה את מחשבותיה האובדניות.

הן ביקשו להעביר את המסר עד כמה חשובה גישתו האנושית והקשובה של כל רופא, מקצועי ככל שיהיה. "ד"ר פאר מוכיח שהכי חשוב להיות אדם כדי להצליח במלאכת הריפוי", סיכמה בתה של הקשישה.

חדשות נוספות

בקרו אותנו גם בפייסבוק: הד הקריות

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות