fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

איש העסקים שי בן יצחק, יליד קרית חיים, נהרג בהתרסקות מטוס

שי בן יצחק, ממייסדי ענקית ההימורים המקוונת "888", נהרג היום בהתרסקות מטוס אולטרה-לייט בשטח חקלאי ליד יקום. בנו בן ה-11 נפצע. מצבו מוגדר קל
שי בן יצחק ז"ל
שי בן יצחק ז"ל

איש העסקים שי בן יצחק, 52, יליד קרית חיים, ממייסדי ענקית ההימורים המקוונת "888" נהרג היום, שבת, בהתרסקות מטוס אולטרה-לייט בשטח חקלאי ליד יקום. בנו בן ה-11, שנפצע בהתרסקות, מאושפז בבית החולים שיבא תל השומר. מצבו, שתחילה הוגדר קשה, מוגדר כעת קל והוא סובל מחבלות בגפיים ושברים. הוא הועבר להמשך השגחה בטיפול נמרץ ילדים.

פראמדיקים של מד"א ירדן דהרי ועידן סיפרו: "כשהגענו למקום ראינו את המטוס הקל שהתרסק בשטח הפתוח ובתוכו נלכדו שני פצועים, גבר כבן 50, שהיה מחוסר הכרה, ונער בהכרה מלאה. מיד התחלנו בטיפול רפואי, כשבמקביל פעלו לוחמי האש לחלץ את הפצועים. הגבר היה ללא סימני חיים ובתוך זמן קצר נאלצנו לקבוע את מותו. הנער פונה במסוק צבאי לבית החולים".

סיפור הצלחה בקנה מידה עולמי

שי בן יצחק היה ממייסדי אתר ההימורים "888" ביחד עם אחיו, רון בן יצחק, שהיה בעבר הרחוק צלם בעיתון "הד הקריות". את החברה הקימו האחים בן יצחק ב-1997 ביחד עם האחים אבי ואהרון שקד.

זירת התרסקות מטוסו של שי בן יצחק | צילום: דוברות כיבוי אש, תחנה אזורית נתניה
זירת התרסקות מטוסו של שי בן יצחק | צילום: דוברות כיבוי אש, תחנה אזורית נתניה

 

בשנת 2006 הונפקה החברה בבורסה לניירות ערך בלונדון לפי שווי שוק של 590 מיליון ליש"ט. עד להנפקה החזיקו האחים שקד בכ-70 אחוז ממניות החברה, והאחים בן-יצחק בכ-23 ממניות החברה. לאחר ההנפקה ירדו שיעורי אחזקתם לכ-52 אחוז ולכ-17 אחוז בהתאמה. בשנת 2012 חתמה "888" על הסכם עם פייסבוק שאיפשר לה להפעיל את מרבית משחקי ההימורים בפייסבוק.

במהלך 2016 מכרו האחים בן יצחק את עיקר אחזקתם בחברה, ובמהלך 2017 מכרו יורשי אהרון שקד את מלוא אחזקתם בחברה.

שי בן יצחק נחשב לאחד מסיפורי ההצלחה הכלכליים הגדולים שהיו בישראל. אך יחד עם זאת, הוא התרחק מן התקשורת כמו מאש והקפיד לשמור על חייו פרטיים.

האחים מקרית חיים

האחים שי ורון בן יצחק נולדו בקרית חיים לשמאי ולאה בן יצחק, ולהם אחות צעירה דפנה.

כשהייתה בת 17, התמודדה דפנה בן יצחק, בעידודו של הצלם עדי ברקן, בתחרות מלכת היופי של ישראל, זכתה בתואר מלכת היופי עשרה ופצחה בקריירה של דוגמנות.

את הפריצה הגדולה שלה עשתה בן יצחק כשהופיעה בשני תשדירי פרסומת, שהפכו את פרצופה לאחד המפורסמים במדינה – הפרסומת לבזק בינלאומי והפרסומת למוקד 103 של חברת החשמל. בהמשך, נטשה את קריירת הדוגמנות לטובת עסקי המשפחה וניהלה את הסניף האנגלי של אימפריית ההימורים הווירטואלית.

צפו: סרטון מזירת התרסקות מטוסו של שי בן יצחק ז"ל:

בספטמבר 2005, עם ההתעשרות המטאורית של האחים, ראיינה העיתונאית חנה טל את האם לאה בן יצחק לעיתון "כלבו". החדירה לפרטיות הביכה אותה. באותו הראיון אמרה לאה שמאי: "המוטו שלנו הוא לחיות בצניעות עם מה שיש ולכבד את הזולת. אנחנו ממשיכים לגור באותו בית, מבלים עם אותם חברים וחיים באותה קריה. כשהיו שואלים אותי מה עושים הילדים, הייתי אומרת שיש להם חברה ולא יותר.

"עבדתי 40 שנה בקופת חולים, כולם בקריות מכירים אותי, אבל החדירה הזו לפרטיות מביכה אותי. לא נעים לנו שקוראים עלינו בעיתון. זה לא מתאים לנו".

הודעה לתקשורת

משפחת בן יצחק הוציאה הערב, שבת הודעה לתקשורת: ״היום, הלך מעמנו בטרם עת, אב המשפחה, חבר יקר, שי בן יצחק. עקב ההגבלות ולבקשת המשפחה אנו מבקשים לשמור על פרטיות המשפחה. כמו כן, ילדנו בן ה 11, נמצא באשפוז במצב טוב ויציב".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות