fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

השערים של קרית ביאליק באליפות אירופה לעסקים

הנבחרת מעיריית קרית ביאליק נעצרה רק בשמינית הגמר. מנכ"ל העירייה ליאור טרגן: "אני משוכנע כי בעתיד נראה אירועים דומים גם בקריית ביאליק"
הנבחרת של עיריית קרית ביאליק | צילום: דוברות העירייה
הנבחרת של עיריית קרית ביאליק | צילום: דוברות העירייה

נבחרת עיריית קרית ביאליק השתתפה באליפות אירופה לעסקים, במסגרת ה-European Minifootball Federation, שהתקיימה השנה באנטליה, טורקיה. באליפות, Euro Business Cup, השתתפו השנה 24 קבוצות מרחבי אירופה – מרוסיה ועד פורטוגל. מדובר בטורניר קטרגל מושקע שלא היה מבייש שום אירוע כדורגל מקצועי. המשחקים שודרו בשידור חי והיציעים התמלאו באוהדים. עיריית קרית ביאליק הצליחה להעפיל לשמינית הגמר, לאחר שגברה על הנבחרת הטורקית. בשמינית הגמר היא נעצרה, אחרי הפסד 2:1 לנבחרת מפורטוגל, סגנית אלופת אירופה.

בראש המשלחת מקרית ביאליק עמדו סגן ומ"מ ראש העירייה יוסי אזריאל ומנכ"ל העירייה, ליאור טרגן. מנהל מחלקת הספורט, בני בניסטי, שבימים כתיקונם אחראי על אירועי הספורט בעיר הפך להיות שחקן מן המניין ואף הבקיע שער, אך גם הגן על השער בתפקיד השוער.

משחק שמינית הגמר ששודר בשידור ישיר, באמצעות האיגוד האירופי, שבר שיאי רייטינג של צפייה בהקרנה שהתקיימה במשחק קטרגל בקריות.

טרגן: "קרית ביאליק היא עיר של ספורט, של כדורגל וקטרגל. אני גאה להיות על המפה האירופית. הטורניר היה חוויה אדירה לשחקנים ולכל צוות המשלחת וגם חוויה לימודית חשובה מאוד. למדנו מהאירופאים איך מארגנים אירועי קטרגל ברמה גבוהה. אני משוכנע כי בעתיד נראה אירועים דומים גם בקרית ביאליק".

מנכ"ל ארגון "מדינת הכדורגל", מורן גרא, שהיה שותף לארגון המשלחת מסר: "אנחנו תמיד שמחים לשתף פעולה עם עיריות כמו קרית ביאליק שתומכות בספורט העממי באופן כללי ובקטרגל החובבני בישראל בפרט. החברות ב-EMF נותנת ערך מוסף לשחקנים ולקבוצות. מטרתנו הקרובה היא לחבר קבוצות מוניציפליות נוספות לארגון".

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות