fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הנגשת בית העלמין בצור שלום למבוגרים ובעלי צרכים מיוחדים

הנגשת בית העלמין בצור שלום. צילום: דוברות העירייה
הנגשת בית העלמין בצור שלום. צילום: דוברות העירייה

עיריית קרית ביאליק רכשה לאחרונה קולנועית וכיסא גלגלים בכדי להנגיש את בית העלמין בצור שלום לאנשים מבוגרים ובעלי צרכים מיוחדים.

בית העלמין בצור שלום הוא בית עלמין ותיק המתפרש על שטחים גדולים. לעיתים בכדי להגיע לחלקות כבר מרוחקות נאלצים קרובי משפחה הבאים להתאבל על קברם שליקיריהם לעבור מרחק רב.

מעכשיו יוכלו באי בית העלמין הזקוקים לעזרה להשתמש בשירות החדש. עובדי בית העלמין יסיעו את התושבים באמצעות  הקולנועית או ישתמשו בכיסא גלגלים שיעמדו לרשותם. ראש העירייה, אלי דוקורסקי: "רבים מתושבי העיר הם אזרחים ותיקים שהליכה בשבילי בית העלמין קשה להם . אמצעי עזר שרכשנו עבורם יסייעו  להנגיש את בית העלמין לתושבים הזקוקים לכך. נמשיך להנגיש את השירותים בעיר בכל התחומים".

בשורה נוספת לבאי בית העלמין: העיריה הכשירה מגרש חניה מול בית העלמין בעל 138 מקומות חניה בכדי להקל על מצוקת החניה במקום. כמו כן, הנחה דוקורסקי את מחלקת הפיקוח בעירייה להציב תמרור האוסר את יציאת רכבים כבדים לכיוון רחובות התל וחוגלה. פקחי עיריית קרית ביאליק יקיימו אכיפה מוגברת במקום.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות