fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

המעצבת קרן שביט עוגנת בחיפה

המעצבת וגורו הלייף סטייל קרן שביט השיטה את ספינת הדגל שלה מנמל יפו לנמל חיפה ועגנה שם היום, רביעי, בחנות פופ-אפ למשך ארבעה ימים עד שבת
מאיה רם לקרן שביט | צילום: תמר קרוון
מאיה רם לקרן שביט | צילום: תמר קרוון

המעצבת וגורו הלייף סטייל קרן שביט השיטה את ספינת הדגל שלה מנמל יפו לנמל חיפה ועגנה שם היום, רביעי, בחנות פופ-אפ למשך ארבעה ימים עד שבת (כולל).

אחרי הפופ אפ החורפי המוצלח בחיפה, שביט חזרה צפונה ופתחה חנות קונספט של אופנה, עיצוב ולייף סטייל בבניין באוהאוס ייחודי בעיר התחתית, בה היא משיקה את קולקציית JAFFA OASIS, שמטרתה לייצג בגאווה את היופי והקסם של עיר הנמל יפו, בה שוכן בית האופנה שלה. הקולקציה מאופיינת באוריינטליזם וראייה רומנטית של המערב את המזרח. הקולקציה מתאימה לאקלים הים תיכוני וכוללות שמלות וגלביות שלא נצמדות, בדי כותנה איכותיים ואווריריים והדפסים ייחודיים, הכל פרי פיתוחה של שביט. בקולקציה גם חולצות טי לנשים וגברים בהדפסים מקוריים.
בתוך החנות פועלים בית קפה צרפתי, חנות פרחים ודוכן שזירת נצנצים. לצד הביגוד, מוצעים בחנות אקססוריז שאספה שביט ממעצבים ישראלים מוכשרים, בשילוב פרטי ייבוא ייחודיים ממרוקו: סלים, מגבות ים, כלי קרמיקה, תיקי קש, כפכפים, מוצרי טיפוח, תכשיטים ועוד.

שדרות המגינים 46, עיר תחתית, חיפה; ד' 29.5 עד 18:00, ה' 30.5 – 21:00-10:00, ו' 30.5 – 15:00-09:00, שבת, 18:00-10:00

 

קרן מור לקרן שביט | צילום: צילום: תמר קרוון
קרן מור לקרן שביט | צילום: צילום: תמר קרוון
קרן שביט | צילום: תמר קרוון
קרן שביט | צילום: תמר קרוון

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות