fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

המבוקשים

הם מצוידים בלוק הנכון, בעיסוק מרשים, לא פעם מככבים במדורי החברה ולגמרי פנויים לאהבה. ליקטנו, אספנו וקיבצנו את הרווקים והרווקות היותר נחשקים בקריות. פרויקט מיוחד
מתן אבני
מתן אבני (צילום: נחום סגל)

"יש סטיגמה לבליין וזה מאוד מבלבל"

מתן אבני
"לא אוהב פופולריות זולה". מתן אבני (צילום: נחום סגל)

 מתן אבני, בן 24 מקרית חיים, לא נענה במהירות לפיתויים במועדון הנתב"ג שאותו הוא מנהל, אבל יכול להבין לגמרי את עניין הסקס בשירותים, לפחות בברלין.

 ″הפיתוי קיים -השאלה באיזה שלב אני בחיים. זה יכול כן לעניין אותי, רק אם אני רווק. אני מודה לכל הנשים שמגיעות לבלות, ליהנות ולזרום. יש מצבים שערב בילוי יכול להמשיך אחר כך למקומות אחרים וגם הביתה ויכול גם להיגמר במועדון. אני מודע לכך שחושבים שמנהל מועדון חיי לילה מחייך, מחבק ומצטלם עם זאת ועם ההיא″.

"אני חד משמעית פנויה לזוגיות"

ליאת יגר, בת 36 מקרית מוצקין, בעלת עסק להרזיה ופעילות גופנית, חזרה לא מזמן מ"מלכת המדבר" ועכשיו היא מחכה לזה שיחזר אחריה. כבר 8 שנים שהיא מנהלת עסק לקבוצות הרזיה ופעילות גופנית.

הגבר האידיאלי? "אני לא יודעת להגיד לך, הוא צריך להיות עם ראש פתוח ולב ענק לקבל ולתת אהבה, שיהיה בנאדם טוב ותומך. חשוב לי גם שיהיה בנאדם חיובי שתהיה לו תעוזה להגיע רחוק. אני בטוחה שכשהאדם הנכון יבוא הוא יסחף אותי אחריו".

"אין לי קושי להשיג בחורות, אבל לא מצאתי את האחת"

אבי סבח, בן 25 מקרית ים, יודע לחיות טוב, מפוצץ במותגים וטפו טפו טפו גם מצליח עם סניף קפה קפה שבבעלותו. אבל למרות שהוא כבר יודע איך תיראה שבת החתן שלו כשיינשא, מערכת היחסים הארוכה והעמוקה ביותר שניהל לא הצליחה להימשך יותר מחודשיים.

ליאר יגר
עניין של זמן. ליאת יגר (צילום: גיל נחושתן)

"כשאני אתפס, אני אתפס. אין לי קושי להשיג בחורות, וזה כיף גדול, אבל עדיין לא מצאתי את הבחורה שאיתה ארצה לחיות. חוץ מזה לדעתי אני לא צריך למהר, יש לי זמן, אני נהנה ומבלה עד שאמצא את האחת והיחידה.
הבחורה שלי תהיה מלכה, אימא שלי תמיד אומרת: 'בשביל להיות מלכה את צריכה למצוא מלך'. אני אעניק לה את כול כולי, ברור לי כמו שאני ארצה להתפנק כך גם היא"

"החלום הכי גדול שלי הוא אישה וילדים, זה הייעוד שלי"

ישי חן, בן 23 מקרית אתא, המנכ"ל הצעיר של אולמי הנסיכה, אמנם נורא עסוק בבניית הקריירה וגלישת סנובורד באיטליה, אבל הוא בטוח שעוד תהיה לו משפחה גדולה ורחבה.

 "המראה חשוב לי מאוד, אבל יותר מזה חשוב לי שהאישה שאיתי תבין את המורכבות של איש עסקים צעיר שחי בעולמם של המבוגרים וצריך לתת מענה לאנשים שעומדים להתחתן. המודל שלי לזוגיות הוא הרב שלי, הרב ארז בירנבוים מרכסים. לו ולאשתו יש מסירות אדוקה למשפחה. הם נמצאים אחד עם השני גם בימים הקשים ביותר".

מורן גרינברג
"אני לא מוצאת את הכימיה". מורן גרינברג (צילום: יעקב כהן)
"ההגנה הטובה ביותר היא ההתקפה". אבי סבח (צילום: יוסי ממן)
ישי חן
"אני מוותר על הבילויים למען עתיד המשפחה". ישי חן (צילום: נחום סגל)

"נראה לי שיש הרבה גברים שקשה להם לגשת אלי"

 מורן גרינברג, בת 28 מקרית ביאליק, ששבה לחיי הרווקות לפני כחצי שנה מחפשת מערכת יחסים יציבה, ארוכה ובטוחה. אבל כדי שזה יקרה הגברים צריכים להפסיק ולפחד ממנה. גרינברג, נחשבת לאחת הדמויות היותר בולטות בסצנת חיי הלילה המקומית, וכן, גם בגלל הלוק המאוד מרשים שלה.

"אני אישה של זוגיות. כל חיי הייתי בזוגיות ארוכה. מלבד הזוגיות האחרונה היו לי עוד שתי מערכות יחסים ארוכות, שלוש וחמש שנים. אני אוהבת להיות בזוגיות, זה נותן לי סוג של ביטחון. "נראה לי שיש הרבה גברים שקשה להם לגשת אלי… אולי אני נראית קצת מאיימת, למרות שאני ממש לא. גברים מאוימים ממני.

"המראה החיצוני שלי מטעה. אני דעתנית וקפיצית עם המון ביטחון עצמי והרבה גברים נרתעים מזה. אבל עדיין מתחילים איתי, יש הרבה דברים טובים בחוץ".

כתבו: אושרת שטיינברג- קרן, הילה מלמד ותום גילת 

 הפרויקט המלא יתפרסם ביום שישי בעיתון הד הקריות

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות