fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

היום ומחר האודישנים לתחרות נער/ת השנה 2017 של חיפה והצפון

התחרות שנועדה לגלות את הדוגמנים והדוגמניות הבאים של ישראל בחסות סוכנות הדוגמנות "יולי גרופ", תתקיים במרכז קסטרא בתאריך 14.9.17 בהפקה נוצצת מלאת גלאם של זאזא כהן
אירה ניקישין (צילום: פייסבוק)
אירה ניקישין (צילום: פייסבוק)

תחרות בחירת נער/ת השנה של חיפה והצפון של שנת 2017, חוזרת לאחר הפסקה קצרה למרכז קסטרא, לערב בלתי נשכח, עמוס ביופי, גלאם והפתעות מבית היוצר של המפיקה זאזא כהן.

תחרות היופי מתקיימת זו השנה ה-12 והיא נועדה לגלות את הדוגמנית ואת הדוגמן הבאים של ישראל. לזוכים יוענק חוזה דוגמנות של שנה בסוכנות הדוגמנות היוקרתית, "יולי גרופ", בדיוק כמו שקרה לזוכים בשנים הקודמות אירה ניקישין, ניקול שכטר ודני צ'רבננקו אשר מצליחים בעולם הדוגמנות בארץ ובחו"ל.

בחודשים הספורים עד התחרות, ייערכו מיונים לבחירת המועמדים והמועמדות המתאימים ביותר. היום ומחר, 25-26.6.17, החל מהשעה 17:00 יתקיימו במרכז קסטרא האודישנים, לפני אנשי מקצוע מסוכנות יולי. השנה האודישנים יורחבו גם לאזורים מרוחקים מחיפה ויתפרשו גם לגליל ולעמקים.

בנות בגילאי 14-20 בגובה 1.70 מ' ומעלה ובנים בגילאי 16-21 המתנשאים לגובה 1.80 מ', שחושבים שיש לכם את המראה הנכון כדי להצליח וגם את החיידק של פרסום ועולם הזוהר והבמה, תחרות נער/ת השנה של חיפה והצפון, זו ההזדמנות שלכם להגשים חלום. אם את רוצה להיות היורשת של ניבר מדר, או שאתה רוצה לככב בתוכניות ילדים כמו הטאלנט שגיא ברייטנר, הנכם מוזמנים לאודישנים. יש להצטייד בשתי תמונות.

מרכז קסטרא, ימים א'-ב', 25-26.6.17, החל מהשעה 17:00. בואו להגשים חלום!

ניקול שכטר (צילום: טל עבודי)
ניקול שכטר (צילום: טל עבודי)
דני צרבננקו (צילום: טל עבודי)
דני צרבננקו (צילום: טל עבודי)
אירה ניקישין (צילום: פייסבוק)
אירה ניקישין (צילום: פייסבוק)

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות