fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

"הוא עלה לאוטובוס ירק עלי ונתן לי אגרוף באף"

מלוות ילדים בהסעה לבית הספר הותקפה על ידי אבא שילדו נענש לא לנסוע בהסעה בעקבות אלימות. האבא עלה אל האוטובוס, ירק עליה ונתן לה אגרוף במרכז הפרצוף, והכל לעיני הילדים בהסעה
ציונה מגינסטו
ציונה מגינסטו (צילום: הילה מלמד)

ציונה מגינסטו מקרית ביאליק לא תשכח את בוקר יום שלישי. כמדי יום, הגיעה מוקדם בבוקר לעבודתה בעיריית קרית ביאליק, כמלווה באוטובוס המסיע ילדים מהחינוך המיוחד אל בית הספר.

"יום לפני, אחד הילדים הרביץ מכות לילד אחר בהסעה", היא מספרת, "דיווחתי לאחראית עלי בעירייה והיא טיפלה בזה. היא הודיעה להורים של הילד שבתור עונש, הוא לא ייסע בהסעה במשך יומיים".
עוד לפני התקיפה, הבחינה מגינסטו בילד מחכה בסמוך לביתו והסבירה לו שלא יוכל לנסוע בהסעה כי קיבל עונש. "קיבלתי טלפון מהאבא והוא התחיל לקלל: 'אתיופית מסריחה, אחזיר אותך מאיפה שבאת'. חשבתי שבזה נגמר הסיפור.

"ברחוב אחר, אני רואה אותו מחכה עם הילד. הוא עלה על האוטובוס והתחיל לצעוק: 'את לא קובעת, זו לא ההסעה שלך', ירק עלי ונתן לי אגרוף באף. הילדים התחילו לבכות וכל הפרצוף שלי התמלא בדם". מגינסטו איבדה את ההכרה למספר שניות, אך מששבה אליה הכרתה, עוד שמעה את האבא מאיים. "הוא עוד המשיך לאיים עלי ואחר כך הציע לשלם לי 500 שקלים כדי שנסגור את הסיפור בינינו".
למקום הוזמנו ניידת אמבולנס ומשטרה. האבא נלקח מיד לחקירה והאמבולנס פינה את מגינסטו לבית החולים. "אני לא יודעת אם אחזור לעבודה, יש לי סיוט ממנו. הוא היה יכול להחזיק סכין ביד ואז מה היה קורה, זה מפחיד".

הסיפור המלא ביום שישי בעיתון הד הקריות

ציונה מגינסטו
"הוא היה יכול להחזיק סכין". ציונה מגינסטו וכתמי הדם על חולצתה (צילום: הילה מלמד)

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות