fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הדבר הגדול הבא

מתחם "I-WAY" בצומת קרית אתא ייפתח בעוד כחצי שנה ויכלול 22 אלף מ"ר של מסחר ופנאי. במתחם הענק מוקמים קומות מסחר, עסקים ובילויים, בסגנון הייטקי. אורנג', סטודיו C, וקונדיטוריית שני כבר שכרו שטחים
המרכז המסחרי החדש בקרית אתא
מיועד גם לעסקים מקומיים. המרכז המסחרי החדש בקרית אתא (הדמיה: חברת יעקבי)

העוברים על גשר מוטה גור, בצומת קרית אתא, בוודאי מבחינים בעגורנים גדולים העובדים בקצב מהיר ומקימים במקום את מרכז העסקים החדש "I-WAY". מרכז מסחרי לעסקים ופנאי, שישתרע על שטח של למעלה מ-17 דונם ויכללו 22 אלף מ"ר.

מתחם "I-WAY", של חברת הבנייה יעקב יצחקי השקעות בע"מ, יכלול שני מפלסי מסחר ועוד קומת משרדים בסטנדרט גבוה, במרכז עסקים ייחודי. כל אחת מהקומות נהנית מחניון משלה, כולל חניות עיליות, מה שמקנה נגישות מקסימלית ללקוחות.

המתחם, שנמצא בימים אלו בשלבי ביצוע מתקדמים, צפוי להיפתח לקהל הרחב ביוני 2013. כל הקומפלקס תוכנן על ידי משרד האדריכלים ברעלי, לויצקי, כסיף. המתחם נבנה בסטנדרט גבוה עם צבעוניות וחזית רחבה, מה שיקנה למקום מראה הייטקי.

הרשתות ששכרו שטחים במתחם: אורנג', רשת "סטופ מרקט", "סטודיו C", "קפה נטו", "הפיראט האדום", קונדטורית "שני", גלידת תל חנן ועוד.

המיקום של המרכז אטרקטיבי, על צירי התחבורה העיקריים של הצפון (ציר ההסתדרות, כביש עוקף קריות, מטרונית), בסמוך למרכזים רפואיים ובתי המשפט.

היזם בני קרן, מחברת "ב. קרן מרכזים", המשווקת את הפרויקט, מציין כי  שטחי המסחר במתחם מיועדים גן ללקוחות ובעלי עסקיים מקומיים.

המרכז המסחרי החדש בקרית אתא
מיועד גם לעסקים מקומיים. המרכז המסחרי החדש בקרית אתא (הדמיה: חברת יעקבי)

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות