fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

בשעה טובה: אלמוג בוזגלו חזר למגרש

אלמוג בוזגלו | צילום: אסי קיפר
אלמוג בוזגלו | צילום: אסי קיפר

אלמוג בוזגלו חזר היום לשחק, וזה מה שהוא כתב בחשבון האינסטגרם שלו:

"סוף סוף זה קרה. חזרתי למקום שאני כל כך אוהב, וזה כר הדשא. שמח שהפציעה מאחוריי ועכשיו יוצא לפגרה עם המשך עבודה קשה לקראת העונה הבאה, ואני מבטיח – חזרתי הרבה יותר טוב וחזק מאשר לפני הפציעה. מפה אני רוצה להודות על שמונה חודשים של שיקום מאסיבי וסיזיפי עם הפיזיותרפיסט דני שטיין שעבד איתי בשעות לא שעות ונתן מעצמו מעל ומעבר כדי שאחזור הכי טוב שאפשר; דני ביבס, מאמן הכושר שעבד איתי לאורך החודשים האחרונים על כר הדשא; דוד בובליל שעשה איתי המון אימוני כוח אישיים ברמה הכי גבוהה והעניק לי המון; ד״ר בצלאל פסקין שנאלץ לפתוח לי את הברך לא פחות משלוש פעמים, גם לאחר הניתוח ועשה את המקסימום בשביל שאחזור הכי טוב; לאישתי המדהימה שהייתה סביבי 24/7 וגם ברגעים שנשברתי פשוט ידעה להרים אותי ולהגיד את המילים הנכונות. אני אוהב אותך!
"לכל האוהדים מודה לכם על התמיכה האינסופית בכל שלב ושלב, מעריך כל אחד ואחד מכם ומבטיח להחזיר לכם כמה שאוכל. ומפה אני מסתכל הלאה אל העונה הבאה. כרגע אני שחקן חופשי ואני יכול להבטיח שבכל מקום שאהיה אני אתן את המקסימום, ואני בטוח שהקבוצה שאשחק בה תרוויח ובגדול".
שיהיה בהצלחוש.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות