fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

בקרוב יחל השיווק של פרויקט Roth ברמות יצחק

חברת כיכר העיר תקיים ב-20 בפברואר יום מכירות מיוחד של פרויקט Roth ברמות יצחק לתושבי נשר בלבד, שייהנו משלל הטבות ומבצעים
מיקום מנצח. פרויקט Roth ברמות יצחק | הדמיה: יח"צ
מיקום מנצח. פרויקט Roth ברמות יצחק | הדמיה: יח"צ

ב-20 בפברואר תערוך חברת כיכר העיר פריסייל של פרויקט Roth ברמות יצחק לתושבי נשר בלבד. באירוע, שיתקיים באולם הספורט של החטיבה, יוכלו תושבי העיר להתרשם מהפרויקט, לבחור דירה וליהנות מהנחות חסרות תקדים, מתנאי תשלום נוחים, מפרט משודרג וחנייה ומחסן בחינם. בשלב הראשון יוצע למכירה הבניין הראשון בלבד. המחיר למ"ר עומד על 14,500 שקלים בממוצע.

פרויקט Roth, שיוקם במרכזה של שכונת רמות יצחק בנשר, מהווה את עתודת הקרקע האחרונה לבנייה בשכונה. במרחק של צעדים ספורים מהפרויקט מצויים גני ילדים, בתי ספר, מתנ"ס קהילתי ומרכז מסחרי מהחדישים והמעוצבים בארץ,  כל אלה לצד פארקים ירוקים, גני שעשועים ומתקני ספורט חדשניים.

פרויקט Roth נקרא על שמו של ראש המועצה הראשון של העיר נשר ,יצחק רוט, שעל שמו גם נקראת שכונת רמות יצחק, בצומת הרחובות החרוב והשיטה ורחוב השקמה.

בפרויקט ייבנו  226 דירות של ארבעה, חמישה ושישה חדרים, פנטהאוזים ודירות גן בשלושה בניינים. בנוסף, יוקם מרכז מסחרי בשטח של 3500 מ"ר שיכלול את כל השירותים שמשפחות צריכות בחיי היומיום לרבות סופרמרקט, בנק, סופר פארם, בתי קפה, מסעדות, מעדניה וקופת חולים במרחק פסיעה מהבית.

ממשרד האדריכלים אמר קוריאל, שתכנן הפרויקט נמסר: "הפרויקט תוכנן להוות את מרכזה של השכונה, הדירות תוכננו בסטנדרט גבוה ובעיצוב האדריכלי מוקפד, עכשווי, מינימליסטי ונקי. הדירות מרווחות ומוארות באור טבעי ופונות לנוף פתוח של מפרץ חיפה, פארק הכרמל והעמקים. כל אלה יחד, בשילוב עם מיקום מנצח, מאפשרים חווית מגורים ייחודית ואיכותית.

שכונת רמות יצחק בכלל ופרויקט Roth בפרט נהנים מגישה מהירה וקלה לעורקי התחבורה הראשיים בישראל. כביש 6 החדש ומנהרות הכרמל ממוקמים במרחק של כשבע דקות נסיעה בלבד לנוסעים ברכב וממרכזית המפרץ המאגדת אוטובוסים, מטרוניות ורכבות לנוסעים בתחבורה ציבורית. בנוסף, בעתיד הקרוב עתיד להסתיים פרויקט רכבל הכרמל שיחבר בין מפרץ חיפה להר הכרמל. בנוסף, שכונת רמות יצחק ממוקמת בקרבתם של שני מוסדות השכלה מהגדולים והמובילים בישראל: אוניברסיטת חיפה והטכניון ומאפשרת גישה קלה ומהירה אליהם.

מחברת פניאן שיווק פרויקטים בע"מ המשווקת את הפרויקט נמסר: "היזמים ביקשו לתת עדיפות לתושבי העיר נשר, לכן בשלב הראשון הוחלט להוציא לשיווק 56 דירות לתושבי העיר. התושבים ייהנו ממחירים ותנאים מיוחדים שיינתנו ביום המכירות המיוחד שיתקיים ב- 20 בפברואר בשעה 17:00 באולם הספורט של חטיבת הביניים בשכונה".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות