fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

בג"צ מחק את העתירה נגד הרב הראשי של קרית מוצקין

הרב דוד דרוקמן. צילום: דורון גולן
הרב דוד דרוקמן. צילום: דורון גולן

בג"צ מחק את העתירה שהגישה עיריית קרית מוצקין נגד הרב האשכנזי הראשי של העיר, דוד דרוקמן. העתירה הוגשה בחודש מארס שנה שעברה, באמצעות משרד עורכי הדין של משה שחל.

באמצעות עו"ד שחל, הגישה העירייה עתירה לבג"צ שבה נדרשים משרד המשפטים והמשרד לענייני דתות להתערב בסכסוך שבין העירייה לבין הרב דרוקמן. על פי העתירה שהוגשה נטען כי "לצד מחדל מתמשך מביצוע היבטי היסוד של תפקידו, נוהג הרב דרוקמן באופן מפלג ומשסע, תוך ניסיונות בלתי פוסקים להחדיר ריב ומדון בקרב תושבי העיר, עבורם הוא אמור להוות מנהיג דתי ורוחני".

העתירה משתרעת על פני 27 עמודים ואליה מצורפים מסמכים ומכתבים ששלחה העירייה למשרד לענייני דתות בנוגע לרב דרוקמן. בג"צ התבקש לתת צו על תנאי שמורה למשרד המשפטים ולמשרד לענייני דתות, להעמיד את הרב דרוקמן לדין משמעתי ולהעבירו מתפקידו.

ההסכם בין העירייה לעו"ד משה שחל
ההסכם בין העירייה לעו"ד משה שחל

הרב דרוקמן יוצג על ידי עו"ד איימן אבו רייא ובדיון שהתקיים בבג"צ בפני שלושה שופטים הוחלט הוחלט על מחיקת העתירה שהגישה העירייה אולם חייב את הרב דרוקמן להגיש את התייחסותו בפני שרת המשפטים.

בתוך כך התברר כי העירייה שילמה למשרד עו"ד משה שחל עבור הטיפול המשפטי 120 אלף שקלים בתוספת מע"מ. מהחוזה שנחתם בין העירייה למשרדו של שחל כי "הטיפול המשפטי יכלול עתירה לבג"צ בנושא הרב דוד מאיר דרוקמן, רבה של קרית מוצקין, ניהול התובענה ומתן יעוץ משפטי שוטף בעניין עתירה זו".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות