fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אצל אמן האיפור יוסי ביטון גם עיוורות לומדות להתאפר

15 עיוורות וכבדות ראייה התייצבו בבית הספר לאיפור ולמדו איך להתאפר בעזרת חוש המישוש. הנשים התרגשו, ביטון התרגש לא פחות: "התמזל מזלי. בורכתי בכך שאוכל להעניק לנשים האלה את האפשרות שירגישו יפות יותר ובטוחות בעצמן
"האצבעות הן החיישנים שלנו". יוסי ביטון בפעולה | צילום: שגיב גונן
"האצבעות הן החיישנים שלנו". יוסי ביטון בפעולה | צילום: שגיב גונן

בוקר מרגש מאוד בבית הספר לאיפור של יוסי ביטון בשדרות ההסתדרות, כש-15 עיוורות וכבדות ראייה באו ללמוד מאמן האיפור איך להתאפר.

חלקן הגיעו מלוות בכלבי נחייה, חלקן נשענו על מלוות. הן היו נרגשות מאוד לקראת היום הזה, שכן רובן לא מתאפרות כלל, ומי שכן מסתפקת בשפתון. אף אחת לא לוקחת סיכון למרוח על עצמה מייק-אפ, אייליינר, צלליות ומוצרי איפור אחרים.

עבור ביטון זה היה יום מרגש לא פחות. כמי שמעניק לחברה ולנזקקים אינספור קורסים, מוצרים ומתנות, היום הזה עבורו היה אחד המרגשים השנה. ביטון: "התמזל מזלי. בורכתי בכך שאוכל להעניק לנשים האלה את האפשרות שירגישו יפות יותר ובטוחות בעצמן. אני מאושר מהאפשרות לגרום להן אושר. אנחנו מתחברים פה היום לרגע מאוד מיוחד עבורי, ובתחושה שלי – זכינו".

"זכינו". יוסי ביטון והנשים | צילום: שגיב גונן
"זכינו". יוסי ביטון והנשים | צילום: שגיב גונן

לנשים אמר ביטון: "עבורי, עולם האיפור קשור לעולם שלכן ואני חושב שלא רק אני אתן לכן פה היום, אלא אתן תיתנו לי גם, ויש לכן הרבה מה לתת. נשתמש היום בחוש החזק שלכן, חוש המישוש, ונעבוד עם האצבעות שהן החיישנים שלנו".

בסוף היום, לאחר הדרכה יסודית ומעמיקה, כשכולן מאופרות למשעי, בטוחות בעצמן, מרגישות יפות מבפנים ומבחוץ, העניקו הנשים לביטון זר פרחים כאות תודה. "שינית את העולם שלנו", אמרו לו, "מעכשיו אנחנו מבטיחות להיראות מטופחות מדי יום. בזכותך!".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות