fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אחרי 28 שנה: יורם צברי עזב את מפלגת העבודה והצטרף לכולנו

צברי, חבר מועצת העיר קרית אתא לשעבר וכיום יו"ר תאגיד המים מעיינות אתא, נימק: "מפלגת העבודה בראשות אבי גבאי היא לא יותר מאשר אסופה של 'טרמפיסטים'. היא חדלה מלייצג את העם... המפלגה הפכה להיות פלטפורמה לקידום ידוענים מצפון תל אביב"
פוליטיקה היא לא תוכנית ריאליטי. צברי | צילום: יח"צ
פוליטיקה היא לא תוכנית ריאליטי. צברי | צילום: יח"צ

צברי, חבר מועצת העיר קרית אתא לשעבר וכיום יו"ר תאגיד המים מעיינות אתא, נימק: "מפלגת העבודה בראשות אבי גבאי היא לא יותר מאשר אסופה של 'טרמפיסטים'. היא חדלה מלייצג את העם… המפלגה הפכה להיות פלטפורמה לקידום ידוענים מצפון תל אביב"

לאחר 28 שנים של חברות פעילה במפלגת העבודה, הודיע השבוע עו"ד יורם צברי על התפטרותו מהמפלגה. צברי כיהן כחבר מועצת עיר הבקרית אתא במשך כ-15 שנים וכיום הוא יו"ר תאגיד המים מעיינות אתא.

לדברי צברי, מפלגת העבודה חדלה מלהיות מפלגה שמייצגת את העם, ולכן התפטר. "לצערי הרב, מפלגת העבודה הפכה להיות פלטפורמה לקידום ידוענים מצפון תל אביב. המפלגה, אשר הוקמה כמפלגת העם, חדלה מלייצג את מעמד הביניים, חדלה מלייצג את מעמד העובדים וחדלה מלייצג את תושבי ישראל שגרים מחוץ למדינת תל אביב".

צברי הוסיף: "לא הגעתי לפוליטיקה כדי להשתתף בתוכנית 'כוכב נולד' ואני מאמין שפוליטיקה היא מקצוע ולא תוכנית ריאליטי. ולכן, לאחר 28 שנים בהן הייתי חבר מפלגה וחבר ועידה, החלטתי להתפטר. רבים וטובים עזבו לאחרונה את מפלגת העבודה וזאת מאחר שמפלגת העבודה בראשות אבי גבאי היא לא יותר מאשר אסופה של 'טרמפיסטים', חלקם עיתונאים תל אביבים, חלקם ידוענים שנפלטים ממפלגות אחרות, ללא אג'נדה וללא סולידריות למפלגת העבודה ולערכיה, שבאו לעשות 'סיבוב' על מפלגה שאיבדה את דרכה. אגב, אני די בטוח שרוב הטרמפיסטים, כולל אבי גבאי בעצמו, מיד אחרי הבחירות יעזבו את מפלגת העבודה לתחנה הבאה שלהם".

לדברי צברי, הבעיה של מדינת ישראל נכון להיום היא שהמערכת הפוליטית אינה משופעת בפוליטיקאים מקצוענים שרואים בפוליטיקה שליחות ומשקיעים את כל מרצם בעשייה למען הציבור הרחב.

צברי הודיע כי כעת הוא תומך במפלגת "כולנו" של משה כחלון. "לאחר שבחנתי היטב את המועמדים והמפלגות השונות, הגעתי למסקנה ששר האוצר משה כחלון הוא בין הפוליטיקאים היחידים שלאורך כל הקדנציה שלו כשר אוצר, וגם לפני, הוכיח עשייה משמעותית לטובת הציבור, בכל תחומי החיים. אני חושב שהגיע הזמן שהציבור יתגמל בקלפי פוליטיקאים כמותו. די לראות איך במערכת הבחירות הנוכחית, כשכל הפוליטיקאים עסוקים מדי יום ברכילות ובהתנגחויות אישיות, היחיד שמציג תוכניות מעשיות ומדבר על איך לשפר את החיים של אזרחי ישראל הוא השר כחלון, ועל כך יישר כוח ותמיכתי הגורפת".

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות