fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אבן צור מאיים בתביעת דיבה

ראש עיריית קרית ים (צילום: דורון גולן)
ראש עיריית קרית ים (צילום: דורון גולן)

ראש עיריית קרית ים, דוד אבן צור, שלח השבוע מכתב התראה לבני זוג שפרסמו פוסט בפייסבוק, שבו כינו אותו נוכל שמועל בכספי ציבור ואף ייחסו לו את העלאת הארנונה בעיר וכן האשמות נוספות.

בני הזוג (שמם שמור במערכת – ד"ג) מייחסים לאבן האשמות של טיסות על חשבון הציבור, יצירת הגירה שלילית בעיר, בזבוז כספי ציבור, היבחרות לראשות העירייה שלא כדין, יצירת גרעון בתקציב העירייה ומעילה בכספי הציבור, עליהם הוא אמון.

ראש עיריית קרית ים (צילום: דורון גולן)
ראש עיריית קרית ים דוד אבן צור (צילום: דורון גולן)

באמצעות עו"ד טלי בן סימון שלח אבן צור מכתב לבני הזוג, בו נטען כי דבריהם אינם נכונים, בלשון המעטה. עו"ד בן סימון מציינת במכתב ההתראה כי הארנונה נקבעת על ידי משרד הפנים, כי אבן צור לא טס לחו"ל מכספי ציבור אלא לחופשות פרטיות מחשבונו האישי, הקופה העירונית אינה בגירעון וההגירה לעיר היא חיובית.

אבן צור: "אני מקבל ביקורת המושמעת נגדי השכם וערב. אינני חולק על הזכות של תושבי העיר לבקר את מעשיי, אך לא אסכים לכך שאנשים יפרסמו שקרים ברשתות החברתיות שלא היו ולא נבראו. אם לא תגיע התנצלות רבתי על הדברים שפורסמו, אגיש תביעת דיבה ואפעל לניקוי שמי".

בתגובה לדרישתו של אבן צור, נמסר מבני הזוג: "צר לי לשמוע על האיום בתביעה. לא היה בכוונתי לפגוע באבן צור. ברגע ששמעתי שזה יצא מהקשרו, מחקתי מיד את תגובתי בפייסבוק. התגובה נבעה מתוך חוסר שביעות רצון ממה שקורה בקרית ים. המטרה שלי בתור אזרחית קרית ים היא הטוב ביותר לאזרחיה. מתנצלת שפגעתי בדוד אבן צור. אשמח להיפגש איתו ולהסדיר את הדברים, כשני אנשים מבוגרים בלי תקשורת מיותרת ועורכי דין".

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות