fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

"Noki" – בוטיק לעיצוב הבית בשילוב בית קפה מדהים שתמצאו רק בלוחמי הגטאות

"נוקי" למי שטרם הכיר, היא חנות בוטיק לעיצוב הבית המשלבת פינת קפה עם כריכים, מאפים, סלטים, עוגות ומוזלי שתמצאו רק בצפון. בביקור שערכנו אצל נעה, בעלת המקום, הופתענו לגלות מקום מדהים ביופיו, בלב פינה ירוקה הממוקמת בכניסה לקיבוץ לוחמי הגטאות.
"נוקי" חנות בוטיק לעיצוב הבית המשלבת פינת קפה בקיבוץ לוחמי הגטאות | צילום: ארז חיים

בין שדות מוריקים, למרגלות האקוודוקט, ממש בכניסה לקיבוץ לוחמי הגטאות, נמצאת חנות בוטיק לעיצוב הבית המשלבת פינת קפה מרהיבה בשם "נוקי".

שולחנות מפוזרים ברחבה נעימה, שמשיות, אורחים נינוחים, תינוקות בעגלה, אנשי עסקים ושמש חמימה של חורף.

ברקע פיסת דשא וצמחיה צבעונית, מעשה ידיו המבורכות של אביה של נעה, בעלת המקום. הזמנו לנו קפה, סלט יווני וקיש בצל מקורמל. הכול הגיע טרי וטעים. קינחנו בעוגה ומאפה תוצרת בית.

בית הקפה מציע מוצרים טריים בכל יום; כריכים, מאפים, סלטים,  מוזלי, עוגות, עוגיות ועוד. הכל נבחר בקפידה רבה ומעת לעת, נוספים מוצרים חדשים לתפריט.

בית הקפה "נוקי" בקיבוץ לוחמי הגטאות | צילום: באדיבות המקום
בית הקפה "נוקי" בקיבוץ לוחמי הגטאות | צילום: באדיבות המקום

את המקום היפה הזה הקימה נעה שילה, בת הקיבוץ, ששבה הביתה אחרי שנים כשעיצוב זורם בעורקיה ומניע אותה. המבנה שבו שוכן המקום, היה בעבר בית הכלבו הראשון של קיבוץ לוחמי הגטאות וקודם לכן היה מבנה ששרד מתקופת מחנה הצבא הבריטי, שהיה במקום הרבה לפני שנעה נולדה.

הקמתו של המקום, מספרת נעה, הוא שילוב אולטימטיבי בין אוכל לעיצוב שאותו היא חיה ונושמת מגיל צעיר. נעה: "לאחר שנים שגרתי בתל אביב, הייתי דיילת אוויר וראיתי עולם, החלטתי לחזור לקיבוץ שגדלתי בו. עלה בי הרעיון לפתוח חנות לעיצוב שיש בה בית קפה, מתוך מחשבה של שילוב מושלם ואולטימטיבי בין אוכל לעיצוב. יש לי תוכניות להמשך בשני התחומים; הקפה והעיצוב."

מבחר פריטים בחנות בוטיק לעיצוב הבית "נוקי" בקיבוץ לוחמי הגטאות | צילום: ארז חיים

נעה בוחרת בעצמה, בקפידה רבה, את כל המוצרים המוצגים בחנות, כדי שיהפכו את הבית שלכם ליפה ונוח יותר. ומציעה עבודות קרמיקה של הקרמיקאית שלומית כץ, עבודות ברזל של קובי סיבוני, סלסלות קש, פרחים מיובשים, כורסאות,  כלי בית, כריות, מפיצי ריח, טקסטיל, נרות ומוצרים לילדים. כל פריט זוכה למלוא תשומת הלב והאהבה שלה.

בנוסף, את כל המוצרים ניתן לראות ולרכוש באתר האינטרנט שלה ולקבל משלוח לכל מקום בארץ.

כריכים טריים בכל יום בבית הקפה "נוקי" | צילום: באדיבות המקום
מוזלי טעים במיוחד בבית הקפה "נוקי" | צילום: באדיבות המקום

לסיום, האווירה הממכרת במקום נתנה תחושה שכולם נהנו ממנה ובמיוחד מהאוכל. הכל עשוי באהבה, באסתטיות וטעם משובח. הביקור במקום מומלץ מכל הלב.

קיבוץ לוחמי הגטאות, גליל מערבי
שעות פתיחה: ימים: א'-ה', 8:00-15:00 ובשישי 8:00-13:00
אפשרות לרכישת מוצרים באתר בכתובת: www.noki.co.il
פייסבוק: Noki – בית קפה, חנות בוטיק לעיצוב הבית – לחצו כאן!
אינסטגרם: Noki_de – לחצו כאן!
ליצירת קשר בטלפון: 054-4993918
"נוקי" חנות בוטיק לעיצוב הבית המשלבת פינת קפה בקיבוץ לוחמי הגטאות | צילום: באדיבות המקום

בעלי מסעדה או בית קפה? תרצו שנגיע לבקר גם אצלכם? תרתיחו את הקפה, אנחנו בדרך! לחצו על הלינק הבא והשאירו פרטים >> כאן <<

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות