fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

רוזן ענק הביטוח, הפכה לאחת מסוכנויות הביטוח הגדולות בארץ

בסוכנות הביטוח "רוזן ענק הביטוח" מזה 53 שנים בנהריה והצפון, מתחייבים למתן מענה יעיל, אמין, הוגן ומקצועי, תוך התחשבות בצרכיו וכיסו של כל לקוח. מוזמנים להצטרף ולהרגיש בבית
רוזן ענק הביטוח איתכם בכל רגע | צילום: shutterstock
רוזן ענק הביטוח איתכם בכל רגע | צילום: shutterstock

הבנת הלקוח אינו עניין של מה בכך ואצל "רוזן ענק הביטוח" עושים זאת על הצד הטוב ביותר תוך התחשבות באופיו, העדפותיו, מצבו האישי והמשפחתי וכמובן, כיסו של הלקוח.

היום, אין אחד באזור נהריה והסביבה שלא מכיר את סוכנות הביטוח "רוזן ענק הביטוח", הסוכנות שנוסדה בשנת 1967 על ידי קלמן רוזן ומנוהלת כיום על ידי בנו, סוכן הביטוח, אריה רוזן.

קלמן רוזן, מייסד 'רוזן ענק הביטוח' | צילום: באדיבות רוזן
קלמן רוזן, מייסד 'רוזן ענק הביטוח' | צילום: באדיבות רוזן

7 סניפים בכל אזור הצפון

הכל התחיל בסניף קטן בשדרות הגעתון ומשם התפתחה הסוכנות ל- 7 סניפים בכל אזור הצפון: כרמיאל, צומת לב המפרץ, חיפה (נווה שאנן), קריית אתא, קריית מוצקין ויוקנעם, כאשר הסניף הראשי עודנו ממוקם בעיר נהריה.

אלה שמכירים את משפחת רוזן יודעים שמדובר באנשים שחרטו על דגלם ערכים כמו אנושיות, הוגנות, שקיפות ואמינות, ערכים אשר באים לידי ביטוי ביחס ללקוחות החברה, שזוכים לליווי אישי, מענה מהיר ויעיל בכל פניה ויחס משפחתי.

 

יעל אהרוני זגר ממליצה על רוזן ענק הביטוח
יעל אהרוני זגר ממליצה על רוזן ענק הביטוח

 

ביטוח עושים רק אצל "רוזן ענק הביטוח" לייעוץ חינם וחיסכון של אלפי שקלים, השאירו את הפרטים הבאים

הגאווה של רוזן

קחו לדוגמה, לקוח ותיק בשם א. מרק, אשר על פי תנאי הפוליסה לא הגיע לו פיצוי עבור מקרה שאירע ורק בזכות המלחמה העיקשת של "רוזן ענק הביטוח" מול חברת הביטוח קיבל את מלוא הפיצוי.

לקוח נוסף, בשם צ. צימרמן, אשר בוצעה עבורו בדיקה ללא עלות ב"הר הביטוח" לגילוי כפל ביטוחים לטובת עשיית סדר בתיק הביטוחי שלו, נדהם לגלות כי בבעלותו פוליסה שלא ידע על קיומה ועקב מקרה ביטוחי שאירע לו לפני מספר שנים קיבל מחברת הביטוח פיצוי על סך 100 אלף שקלים.

מקרים אלה ורבים אחרים אינם חריגים בסוכנות רוזן, שכן הידע שצברו, המקצועיות, הבנת השוק וכוח המיקוח מול חברות הביטוח הגדולות מאפשרים לסוכנות לצאת כשידה על העליונה בכל תביעה.

בסוכנות מועסקים היום כ– 100 עובדים מקצועיים, אשר נותנים שירות למעל 30 אלף לקוחות בתחומים כמו ביטוח רכב, דירה, בריאות, משכנתא, עסקים, נסיעות ועוד. בסוכנות מקפידים להתעדכן בחידושים בענף הביטוח ומביאים ללקוחות את החדשנות, הקידמה, מסלולי ביטוח חדשים על פי עדכוני הרגולציה ופתרונות יצירתיים וכך תופרים לכל לקוח חליפה ביטוחית על פי צרכיו עם מקסימום תנאים ובמינימום מחיר.

 

הבן של קלמן, אריה רוזן | צילום: באדיבות רוזן
הבן של קלמן, אריה רוזן | צילום: באדיבות רוזן

אריה רוזן מסבר לכם את האוזן: "המהפכה הדיגיטלית הביאה איתה שינויים רבים גם בענף הביטוח. עם זאת, אצלנו מבינים שאנשים עדיין רוצים מישהו לדבר אתו בעת הצורך, רוצים להתייעץ באותו הרגע בו אירעה חלילה תאונה, אשפוז וכדומה ומתקשים לעשות זאת מול חברה גדולה. אצלנו, רוב העובדים מכירים היטב את הלקוחות ובני משפחתם, והדגש העיקרי הוא במתן שירות ומענה זמין. לפני שאנחנו מציעים ללקוח להצטרף לתוכנית ביטוח כלשהי, אנו מבצעים ניתוח מקיף, ללא עלות, ובודקים האם הכיסויים מתאימים לצורכי הלקוח, וכן כי התעריפים המשולמים סבירים. בנוסף, בעקבות המוניטין שצברנו יש לנו תנאים מועדפים בחברות הביטוח ולקוחותינו זוכים לקדימות בטיפול בפניותיהם. אני גאה על כי אחוז האנשים שבוחרים להמשיך איתנו עומד על כ-95 אחוזים".

 

ב'רוזן ענק הביטוח' תמיד יש עם מי לשוחח
ב'רוזן ענק הביטוח' תמיד יש עם מי לשוחח

ב"רוזן ענק הביטוח" עובדים עם כל חברות הביטוח ללא מחויבת לאף אחת מהן, מה שנותן ללקוח ודאות כי הצעת המחיר עבורו נבדקה ונשקלה היטב. כך לדוגמה, מבדיקה שנעשתה לאחרונה נמצא ללקוח ביטוח מקיף, כולל כל התנאים הנלווים, בעלות של 1,390 שקלים בלבד,
וכן, פוליסה לפי כמות קילומטרים – נסעת שילמת, לא נסעת לא שילמת – יכולה להגיע למחירים של 1,100 שקלים בלבד לשנה.

רוזן: "אנו זמינים עבור לקוחותינו במגוון רחב מאוד של ערוצים ביניהם, פגישות פרונטאליות (לא בתקופת הקורונה, לצערנו), מיילים, וואטסאפ, אינסטגרם, פייסבוק, טלפונים אישיים של מנהלי המשרדים שלנו, כך שכל לקוח בוחר את ערוץ ההתקשרות המתאים לו, גם בשעות לא שגרתיות".
סוכנות הביטוח "רוזן ענק הביטוח" עובדת עם חברות וארגונים גדולים, מוסדות ציבור ולקוחות פרטיים, שמגיעים בהמוניהם ומגלים נאמנות ארוכת שנים. מוזמנים לבדוק, להשוות מחירים, להצטרף עוד היום למשפחת "רוזן ענק הביטוח" ולהרגיש בבית.

איילת פינטו לקוחה מרוצה
איילת פינטו לקוחה מרוצה

ביטוח עושים רק אצל "רוזן ענק הביטוח" לייעוץ חינם וחיסכון של אלפי שקלים, השאירו את הפרטים הבאים

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות