fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

חיסון שלישי לבני 50+ בכללית

בהתאם להנחיות משרד הבריאות, כללית החלה לחסן בני 50+ במנה חיסון שלישית נגד נגיף הקורונה
חיסון שלישי לגילאי 50 פלוס | צילום: דוברות כללית.
חיסון שלישי לגילאי 50 פלוס | צילום: דוברות כללית.

רונן נודלמן, מנהל מחוז חיפה וגליל מערבי של כללית, מציין שהחיסון הוא האמצעי שיש למניעת ולצמצום התחלואה.

"לצד המאמץ לחיסון במנת הדחף אנו ממשיכים במאמץ לחסן גם מנה ראשונה, אני שב וקורא למי שהמתין וטרם התחסן במנה הראשונה – לבוא ולהתחסן – אין סיבה להמתין במיוחד לאור פתיחת שנת הלימודים הקרבה. לפי מחקרים החיסון הוכח כבטוח, מונע תחלואה קשה, תורם לבריאות ומגן על הסובבים אותנו ומאפשר לנו לנהל שגרת חיים עליה כולנו רוצים לשמור. בואו להתחסן הצוותים שלנו ממתינים לכם."

מסקר שערך מכון כללית למחקר בקרב מדגם של כ-4,500 מתחסנים בני 60 + לאחר שבוע מקבלת החיסון השלישי עלה כי תופעות לוואי המדווחות כשבוע לאחר קבלת מנת החיסון השלישית דומות לאלה שהופיעו לאחר המנה השנייה. 88% מהמשיבים דיווחו על תחושה דומה או טובה יותר לעומת התחושה בימים שלאחר מנת החיסון השנייה 31% דיווחו על תופעת לוואי אחת או יותר לאחר החיסון. התוצאות, גם אם ראשוניות ומבוססות דיווח עצמי, מספקות מידע על תופעות הלוואי המדווחות ומאפשרות השוואה בין תופעות הלוואי לאחר מנת הדחף (חיסון שלישי) אל מול אלו שנצפו על ידי אותם המתחסנים לאחר המנה השנייה – ומתברר כי הן, ברוב הגדול של המקרים, דומות או פחותות במנת הדחף.

כללית מפעילה כ-200 מתחמי חיסונים הפרוסים בכל רחבי הארץ שיפעלו במהלך הימים הקרובים שעות נרחבות וארוכות בכדי להבטיח זמינות ונגישות מרביים.

ניתן לזמן תור באתר/אפליקציה של כללית

חיסון שלישי לגילאי 50 פלוס | צילום: דוברות כללית.
חיסון שלישי לגילאי 50 פלוס | צילום: דוברות כללית.
לרכילויות נוספות בצפון 1 הקליקו כאן* לדף הפייסבוק שלנו הקליקו כאן*

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות