fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הולכים על בטוח עם רוזן ענק הביטוח

מזה 53 שנים שרוזן ענק הביטוח פועלים לטובת הלקוחות שלהם, מעניקים להם ביטוחים תפורים אישית לצרכים ולתקציב שלהם וכמובן עוזרים להם לזכות בתביעות ביטוח!

ענק האמינות

מזה 53 שנים שסוכנות רוזן ענק הביטוח עובדת עם כל חברות הביטוח, ללא התחייבות לאף אחת מהן, מה שמאפשר לך לקבל את הביטוחים הנכונים והמתאימים ביותר עבורך יחד עם הצעת המחיר הזולה ביותר הקיימת בשוק.

ענק השירות

העולם הדיגיטלי שהשתלט עלינו הביא עימו שינויים מבורכים לכלל התחומים וגם לתחום הביטוח. יחד עם זאת, הדיגיטל לא מחליף חיבור אנושי אמיתי ולכן אנחנו ברוזן ענק הביטוח זמינים עבורך לכל שאלה וצורך בעת צרה ובעת שגרה.

 

כל מה שצריך לעשות כדי לחסוך בתשלומי הביטוח ולקבל שירות אמין, בטוח וזול הוא להשאיר את הפרטים הבאים:

ענק החיסכון והתביעות

בעיניים שלנו, העבודה בתחום הביטוח היא שליחות ולכן הדבר הראשון שאנחנו עושים בפגישה היא להבין איך נוכל לחסוך לך בעלויות הביטוח מחד ולהתאים לך ביטוחים אשר רלוונטיים אליך מאידך. גם כשתגיע העת לתבוע, אנחנו נעשה הכל כדי שהתביעה שלך תצליח על הצד הטוב והמשתלם ביותר עבורך כמו במקרים הבאים:

  • לקוח בשם יצחק נ. מירושלים הגיע אלינו בעקבות המלצתה של לקוחה קיימת עבור הצעת מחיר לביטוח רכב. לאחר מספר בדיקות הצלחנו לחתוך את עלות מחיר הביטוח שלו ב-50%!
  • כתוצאה משרב כבד מתו ללקוחה שלנו מס' עופות בלולים שהיא מחזיקה. על פניו זו תאונה שפוליסת ביטוח העסק לא מכסה ולא מעניקה פיצויים בגינה, אך בסוכנות התחשבו בעובדה כי היא לקוחה ותיקה מאוד שנגרם לה נזק כלכלי לא מבוטל והצליחו להשיג מחברת הביטוח פיצוי מכובד מאוד וזאת לפנים משורת הדין.
  • כפל ביטוח הוא חולה רעה אשר לצערנו נפוצה מאוד בישראל, בגלל היעדר ידע ביטוחי אצל הלקוחות. כשע.ד. נכנס אלינו הוא ביקש אישורי היעדר תביעות מהר הביטוח. לאחר בדיקה זריזה גילינו שהייתה לו כפילות ביטוח במשך 5 חודשים ולכן מיד יידענו את הלקוח שקיבל החזרים בגין הכפל.

כל מה שצריך לעשות כדי לחסוך בתשלומי הביטוח ולקבל שירות אמין, בטוח וזול הוא להשאיר את הפרטים הבאים:

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות