fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורסל: "נרגשים לפתוח עונה חדשה"

קבוצת הכדורסל עירוני נהריה קיימה מסיבת עיתונאים בזום לרגל פתיחת עונת המשחקים 2020/21. ראש העירייה רונן מרלי, הגיע כדי לתמוך ולפרגן וציין כי הקבוצה היא חלון הראווה ומקור לגאווה עבור העיר
נרגשים להתחיל. ראש העירייה מרלי עם היו"ר אלפסי, המאמן פרנקו והקפטן משגב צילום: באדיבות עיריית נהריה

עירוני נהריה (ליגת העל)

עירוני נהריה קיימה מסיבת עיתונאים לפתיחת עונת 20/21, אך ברוח התקופה, היא הועברה באמצעות תוכנת זום. במפגש הפתיחה נכחו ראש עיריית נהריה רונן מרלי, יו"ר הקבוצה ניסים אלפסי, המאמן דני פרנקו וקפטן הקבוצה ניב משגב.

"אני שמח ונרגש לקראת פתיחת העונה", אמר היו"ר אלפסי בפתיחת המפגש, "וחבל לי רק שהאוהדים לא אתנו. הם חסרים לנו במשחקים. אנחנו נמצאים בתקופה לא קלה, ומקווים שהיא תחלוף במהרה. אני רוצה להודות לראש העירייה רונן מרלי, שתומך בקבוצה ויש לו מניות רבות בכך שהקבוצה בכלל פעילה. זה לא סוד שאנו נתקלים בקשיים גדולים, אבל אין לי ספק שבזכות התמיכה של העירייה, נעמוד באתגר ותהיה לנו עונה טובה ומוצלחת. אנחנו מחכים שהשגרה תחזור ושהקהל יחזור למגרשים".

ראש העירייה מרלי, בירך תחילה את ראשי הקבוצה ואת השחקנים ואיחל להם הצלחה. "להתחיל עונה חדשה זה דבר מרגש", ציין מרלי, "מגפת הקורונה פגעה בכולם וכולנו סובלים ממנה. הספורט חטף מכה וקשה מאוד לשחק באולם ריק בלי קהל. טוב יעשו ראשי המנהלת אם יילחמו על החזרת הקהל למשחקים. אפילו בקפסולות. חייבים לחשוב על משהו יצירתי ולגרום לקהל לחזור לאולמות".

ראש העירייה מרלי גם התייחס להיבט המקצועי ואמר: "אני מקווה שנוכל לעשות היסטוריה ולהגיע לשיאים חדשים. יש פה צוות מקצועי מצוין בראשות המאמן דני פרנקו שעושה עבודה נהדרת. יש פה גם סגל שחקנים טוב שמשלב שחקני חיזוק זרים לצד שחקנים ישראליים. הקבוצה הזאת היא חלון הראווה של העיר ומקור לגאווה. ראשי הקבוצה משקיעים את מרב המאמצים כדי לשמר, לחזק ולהעמיק את הקשר עם הקהילה המקומית וזה דבר מבורך. נהריה ראויה לקבוצה בליגת העל".

המאמן דני פרנקו הודה לראש העירייה על המילים החמות, ואמר: "עברנו טרום עונה לא רגילה, ואנחנו שמחים סוף סוף לצאת לדרך. בנינו פה קבוצה חדשה לגמרי וקצת חורה לי שבכל עונה אנחנו צריכים לבנות קבוצה חדשה, כי שחקנים לא נלהבים להגיע לפריפריה. נהריה זו עיר שאוהבת כדורסל וכולנו פה נרגשים לפתיחת הליגה".

 

 

 

הישארו מעודכנים חדשות נהריה וצפון 1 ובפייסבוק שלנו!

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות