fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורסל, לאומית: מלך החטיפות של ליגת העל בכל הזמנים חתם בעירוני נהריה

יוגב אוחיון (34), חוזר לקדנציה שנייה בעירוני גשם נהריה, הפעם בליגת המשנה, וינסה להוביל אותה חזרה לליגת העל. המאמן שי סגלוביץ': "יוגב יהיה עוגן משמעותי בקבוצה". היו"ר צביאל רובין: "אני מתרגש ששחקן כזה מגיע אלינו"
חוזר לקדנציה שנייה בנהריה. יוגב אוחיון | שצילום: באדיבות בן אלירן

עירוני נהריה (לאומית)

עוד החתמה מעניינת לעירוני גשם נהריה. הרכז יוגב אוחיון (34), ששיחק בשנתיים האחרונות בהפועל חולון, יורד לליגת המשנה כשחתם בעירוני גשם נהריה לעונה הקרובה.

אוחיון, מלך החטיפות של ליגת העל בכל הזמנים ומלך האסיסטים של מכבי תל אביב ביורוליג בכל הזמנים, חוזר לקדנציה שנייה בנהריה, בה החל את הקריירה שלו בליגת העל מחוץ לקבוצת נעוריו, הפועל גליל עליון. לאוחיון קריירה עתירת הישגים בליגת העל, במהלכן שיחק במדי מכבי תל אביב, הפועל ירושלים והפועל חולון, ונבחרת ישראל. במהלך הקריירה זכה אוחיון שש פעמים בגביע ווינר, שש זכיות בגביע המדינה, שתי אליפויות, זכייה בליגה האדריאטית ואליפות אירופה. אוחיון מצטרף לאלכס צ'וברביץ', תומר כהן, אופק בן יעקב, ונועם אקריש, שכבר חתומים בקבוצה.

המאמן שי סגלוביץ': "אני מאוד שמח על הצטרפותו של יוגב אוחיון למשפחת עירוני גשם נהריה. מעבר להיותו שחקן מנוסה בעל יכולות מוכחות רבות, יוגב מהווה מודל לאישיות שכל קבוצת כדורסל מחפשת להתברך בו. יוגב יהיה עוגן משמעותי בסגל הקבוצה שנבנה. אנו ממשיכים לעבוד ביסודיות על מנת להשלים סגל שחקנים חזק ואיכותי".

יו"ר הקבוצה צביאל רובין: "אני מתרגש מההחתמה של שחקן בסדר גודל כמו יוגב אוחיון אצלנו בקבוצה. כשישבתי עם חבריי להנהלה על גיבוש מתווה לבניית סגל הקבוצה במטרה להחזירה לליגת העל, יוגב היה אחד השחקנים שסימנו כיעד מקצועי. אני בטוח ביכולתו של יוגב להיות מודל עבור השחקנים הצעירים של הקבוצה, יעניק להם את הביטחון ואת ניסיונו ויחד יוביל את הקבוצה להצלחה".

 

 

 

לחדשות ספורט בצפון 1 לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות