fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

האם דורון בן דור חוזר לכדורגל בנהריה?

שני אנשי עסקים מתעניינים בהשקעה בענף הכדורגל בעיר. במידה וזה יקרה, איש התקשורת דורון בן דור, עשוי להתמנות למנהל מקצועי. האם האיש שעשה היסטוריה עם מכבי נהריה לפני שלושה עשורים, יצעיד גם הפעם את הכדורגל בנהריה קדימה?
יסגור מעגל? דורון בן דור (משמאל) עם יו"ר הפועל נהריה עמוס גבריאל

שני אנשי עסקים, תושבי נהריה, הביעו לאחרונה עניין בהשקעה בענף הכדורגל בעיר. השניים כבר נפגשו עם יו"ר בית"ר נהריה ניסים אלפסי ועם יו"ר הפועל נהריה עמוס גבריאל, בנפרד, בניסיון להבין כיצד יוכלו להשתלב באחת הקבוצות.

מי שמתווך בין הצדדים ועשוי להתמנות למנהל מקצועי במידה והדברים אכן יקרו, הוא איש התקשורת דורון בן דור, שכבר הוכיח בעבר את יכולתו המקצועית כשהעלה את מכבי נהריה מליגה ג' לליגה ב' ואת מכבי נווה שאנן מליגה ג' לליגה ב'.

שמו של בן דור כבר מעורר תחושות בקרב חובבי הכדורגל בעיר, שמשוועים שנים רבות שהכדורגל בנהריה יחזור לקדמת הבמה.

האם שלושה עשורים אחרי שבן דור עשה היסטוריה עם מכבי נהריה כשהעלה אותה לליגה ב', הוא בדרך חזרה ובכך לסגור מעגל?

בן דור: "החלום שלי הוא לחזור לנהריה ולהצעיד את הכדורגל בעיר קדימה. יש בעיר הזאת פוטנציאל אדיר ועם עבודה נכונה אפשר להגיע תוך שנים ספורות לליגה הלאומית. כדי שזה יקרה, נצטרך כמובן את תמיכת ראש העירייה רונן מרלי, ובגיוסם של עוד אנשים טובים ורציניים, כולל כאלה שמוכנים להשקיע כסף, שיעבדו לצדי. כרגע, מדובר בגישושים ראשוניים, ואני אשמח מאוד אם התוכניות אכן יתממשו. אני והמשקיע ישבנו עם ראשי בית"ר והפועל נהריה, וקיבלנו סקירה כללית על הנעשה בקבוצותיהם. ההחלטה עכשיו היא של אותו משקיע".

ראש העירייה מרלי, כבר הביע תמיכתו בעניין ואמר כי ישמח להיפגש עם אותם משקיעים.

בן דור, שבעבר ארגן, ניהל ושפט טורנירי כדורגל רבים בעיר, נחשב עד היום כאחד האנשים האהודים והמוערכים בתחום הספורט בנהריה. בשנים האחרונות הוא אחד מכתבי הספורט הבכירים באתר וואן, ובשנתיים האחרונות אף שימש מנהל מקצועי בקבוצת הכדורגל החיפאית מכבי נווה שאנן, עמה אף העפיל מליגה ג' לליגה ב'.

 

הישארו מעודכנים באתר בלינקר ובפייסבוק של צפון 1 גליל מערבי וחדשות נהריה

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות