fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

דור העתיד, כדורגל: סיכום המחזור הראשון בליגות הצעירות

נוער: ניצחונות לכל הנציגות שלנו מהאזור. נערים א': הפועל עכו הפתיעה בניצחון על מכבי חיפה. נערים ב': מי הקבוצה שכבשה עשירייה כבר במחזור הפתיחה? נערים ג': מי השחקן שפתח את העונה עם רביעייה והוביל את קבוצתו לניצחון גדול?
פתחו בסערה. קבוצת נערים ב' של הפועל עכו | צילום: באדיבות שמוליק אמירה

דור העתיד

נוער (לאומית)

הפועל עכו פתחה את הליגה בניצחון ביתי על איחוד בני בקה, 1:3. אינן גונסלס התכבד לכבוש את שער הבכורה של קבוצתו העונה בליגה והעלה את עכו ליתרון מוקדם כבר בדקה העשירית. עילאי ביטון הכפיל את התוצאה בדקה ה-41. האורחים עוד הספיקו לצמק לפני הירידה למחצית, ל-2:1. בדקה ה-90 היה זה רועי אטיאס, שנכנס כמחליף עשר דקות קודם לכן, לכבוש שער שלישי ולקבוע את תוצאת המשחק, 1:3 לעכו.

ארצית

הפועל עירוני כרמיאל גברה במחזור הפתיחה בביתה על הפועל מטה אשר, 0:2. שני השערים נכבשו כבר במחצית הראשונה על ידי יגאל פלאח (דקה 3) ואור פטרו (דקה 26).

מחוזית

מכבי נהריה פתחה את הליגה בניצחון חוץ דחוק על מכבי שעב, 0:1. את השער היחיד במשחק כבש מחמוד עכר בדקה ה-21. 

נערים א' (ארצית)

הפועל עכו פתחה את הליגה ברגל ימין ועם ניצחון ביתי מפתיע על מכבי חיפה, 2:3. דווקא החיפאים היו אלה שעלו ראשונים ליתרון כבר בדקה ה-12, אך עכו הגיבה בשלושה שערים שהובקעו עוד לפני סיום המחצית הראשונה על ידי אמיר סוידאן (דקה 16), וצמד של אדם בדר (דקות 24 ו-35). החיפאים עוד הספיקו לצמק ל-3:2, אבל שחקני עכו ידעו לשמור על יתרונם עד הסיום.

הפועל עירוני כרמיאל ספגה הפסד חוץ להפועל רובי שפירא חיפה, 2:1. כרמיאל הובילה במחצית הראשונה, 0:1, משער של עומר סרחאן, אבל במחצית השנייה לא הצליחה לשמור על יתרונה וספגה פעמיים.

מחוזית

הפועל מטה אשר פתחה את הליגה בסערה אחרי שהביסה בביתה את מ. כ. מג'ד אל כרום, 0:8. בחגיגת השערים השתתפו: ליאור ג'ורנו – 3 שערים, אליאור אוחיון – 2 שערים, אריאל לוי, אלעד אברהם ואביאל אדמסו – שער אחד כ"א.

מכבי נהריה הפסידה בביתה במשחק רב שערים לצעירי טמרה, 7:3. לנהריה הבקיעו: אדיר יהלום – 2 שערים, אושרי זכריה – שער אחד.

נערים ב' (ארצית)

הפועל עכו פתחה את הליגה בניצחון ביתי מוחץ על הפועל דיר חנא, 0:10. בפסטיבל השערים השתתפו: אבי אברמשוילי, גלעד חשוב ומחמד שעבאן – 3 שערים כ"א, עאדל עאסי – שער אחד.

הפועל מטה אשר פתחה את הליגה בניצחון חוץ על מ. ס. פרדס חנה/כרכור, 0:2, משערים של מוחמד עוואד (דקה 41) ואלעד גוזלן (דקה 76).

מחוזית

מכבי נהריה סיימה את מפגש החוץ שלה נגד מכבי שעב בתיקו, 2:2. אחרי פיגור 2:0 בסיום המחצית הראשונה, התאוששה נהריה ובמחצית השנייה כבשה פעמיים בדרך לשוויון. ינון ספרא כבש וצימק בדקה ה-63, ומוחמד מוניר הבקיע בדקה ה-82 ואיזן ל-2:2.

נערים ג'

הפועל עירוני כרמיאל סיימה את מפגשה הביתי נגד הפועל נוף הגליל בתיקו, 1:1. לכרמיאל כבש: רוי אלמוג.

הפועל מטה אשר נפרדה בביתה מבני סכנין בתיקו, 1:1. למטה אשר הבקיע: ים אטדגי.

מכבי סקציה מעלות הביסה בביתה את הפועל נח'ף, 2:8. למעלות הבקיעו: אדריאנו גרזוזי – 4 שערים, אדם מחול, מעיין אשר, ינאי אשר ואניל בדר – שער אחד כ"א.

במשחק נוסף, גברה מכבי נהריה במשחק חוץ על מ. כ. שפרעם, 0:3.

 

 

 

לחדשות ספורט בצפון 1 לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות