fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

שני הצעירים ששדרגו את שוק הנדל"ן של נהריה

משרד תיווך הנדל"ן "פרימיום נכסים" שינה את כללי המשחק בנהריה עם שיטות שיווק עדכניות וקונספט שירות של 360 מעלות. מייסדיו הם שניר פרינטה וליאור משה, שמספרים כיצד הפכו מיועצי נדל"ן רגילים למעצמת נדל"ן נהריינית
פרימיום נכסים מייסדיו- שניר פרינטה וליאור משה
פרימיום נכסים מייסדיו- שניר פרינטה וליאור משה

שני צעירים גדלים בנהריה, שניהם אוהבים את העיר הצפונית וחיים אותה בהנאה. עם הזמן שניהם גם הופכים ליועצי נדל"ן ועובדים כסוכנים במשרדי תיווך אחרים בעיר.

ואז יום אחד הם נתקלים אחד בשני. עסקה מורכבת של מכירת דירה מפגישה אותם בבית הלקוח ושם הם מבינים שהם באותו ראש, משלימים אחד את השני ושאם ישלבו כוחות – יוכלו ליצור יחד משהו חזק במיוחד.

כך נולד "פרימיום נכסים" של שניר פרינטה (29) וליאור משה (32), משרד תיווך הנדל"ן המוביל כיום בנהריה, שלוקח בה את התחום למקומות עדכניים.

"מה שהיה משותף לשנינו מההתחלה זו ההבנה שרמת השיווק בשוק הנדל"ן בנהריה אינה גבוהה מספיק", אומר פרינטה. "עבודת משרדי התיווך בעיר לא הייתה מתוחכמת. הפרסום היה בסיסי ובתקציבים נמוכים ואנחנו באנו כחבר'ה צעירים ומעודכנים עם רעב להצלחה ואמרנו: בוא נשנה את זה ונכתיב קצב חדש".

 

שניר פרינטה וליאור משה | צילום: פרטי
שניר פרינטה וליאור משה | צילום: פרטי

 

הרצון לעבוד בשיטה אחרת הביא את פרינטה ומשה להשקיע רבות בפרסום בכלים שהיו שכיחים פחות בשוק הנדל"ן בנהריה. לפרסום המסורתי במודעות בעיתונים ובפלאיירים הצטרפו מודעות על אוטובוסים, שלטי חוצות ומסכי טלוויזיה, קמפיינים על מספר פלטפורמות במקביל והשקעה גדולה בפרסום בדיגיטל, עם אתר, פייסבוק ואינסטגרם פעילים.

"צבענו את הגליל המערבי עם הקמפיינים שלנו", מתגאה משה. "תושב נהריה שיצא מהבית בבוקר וחזר אליו נחשף לפרסום של 'פרימיום נכסים' כמה פעמים במהלך היום במקומות שונים. אם תחפש דירה בנהריה – סביר להניח שתגיע אלינו. בכל מקום שתחפש נדל"ן בנהריה – תמצא אותנו".

הפרסום הניב תוצאות ואיתו גדלה החברה. ממשרד של 40 מטר צמחה "פרימיום נכסים" למשרד של 130 מטר בפריים לוקיישן במרכז העיר עם 11 סוכנים העובדים עבור לקוחותיהם בשיטת ה-One Stop Shop.

"הייחוד שלנו הוא שלקוח שמגיע אלינו יודע שיקבל את כל מכלול הצרכים שלו", מסביר פרינטה. "יוצמד אליו סוכן אישי שהוא ורק הוא יטפל בכל צרכיו עד לסיום העסקה או העסקאות הדרושות. אם הלקוח מעוניין להחליף את דירתו הקיימת בדירה חדשה – נוכל לטפל עבורו במקביל הן במכירה והן בקניה ולספק לו למשל, שמאי להערכת דירתו הקיימת. אם הוא רוצה לקחת משכנתא ולא לגמרי מבין את התחום – נצמיד לו יועץ המשכנתאות שעובד בשיתוף פעולה עם המשרד. במידה וקיימים דברים שצריך לסדר בבנק עבור העסקה – נדאג ללוות אותו ולעזור בכל התהליך. במסגרת ההתקשרות מול המשרד הוא יקבל ידע רחב, אמינות וזמינות גבוהה. תמיד נשמע, נבין, נזהה מה הוא צריך, נסביר ונעזור".

השירות שיקבל הלקוח במסגרת רכישת הנכס ממשיך גם לאחר התהליך.

המשרד עובד עם שורה של אנשי מקצוע מובחרים שיכולים לספק ללקוח שירותי שיפוץ, אדריכלות, עיצוב פנים ועוד. שירות של 360 מעלות עם טיפול מא' ועד ת'.

 

צוות פרימיום נכסים | צילום: באדיבות המשרד
צוות פרימיום נכסים | צילום: באדיבות המשרד

 

משיווק דירות יד שניה לשיווק פרויקטים חדשים בבלעדיות

הגישה היעילה הזאת הביאה ל"פרימיום נכסים" לא רק קונים ומוכרים, אלא גם יזמים/קבלנים המעוניינים לרתום את העבודה האפקטיבית למכירת הדירות שהם בונים בנהריה.

אם לפני שש שנים פריינטה ומשה התחילו את דרכם עם פרויקטים קטנים יחסית (פרויקט "גלי ים", על 124 יחידות הדיור שבו, היה מהפרויקטים הראשונים שלהם) – כעת יש להם ברקורד עסקאות בסכום מצטבר של מאות מיליוני שקלים וברשותם אלפי דירות חדשות ודירות יד שניה לשיווק ורבות נוספות שצפויות להיכנס למאגר בקרוב.

את רוב הפרויקטים משווק משרד "פרימיום נכסים" באופן בלעדי. בימים אלו הוא עמל על שיווק פרויקט The Valley – שכונה חדשה בנהריה במיקום אטרקטיבי הסמוך לכביש 89, המתחבר לכביש 6. צמד המנהלים מבטיח שהשכונה הולכת להיות הדבר הבא בעיר.

"הייחוד ב-The Valley הוא שייבנו בו גם דירות של שלושה חדרים – דבר שיש לו ביקוש בנהריה אבל מעט מאוד היצע", אומר משה. "עשרים שנה לא בנו כאן דירות כאלו, אבל החברה הקבלנית 'גשם החזקות' קשובה לציבור ותכננה את המבנים בצורה פונקציונלית שתתאים לצרכי הרוכשים, שגם ייהנו מנוף לים ולירוק של הגליל". כשני שליש מהמתחם הראשון בפרויקט כבר נמכר על ידי "פרימיום נכסים" והיא המשווקת הבלעדית גם של 1,500 הדירות שנותרו. פרויקט נוסף עליו מחממים מנועים בחברה הוא 200 יחידות דיור בשכונת שמעון פרס, הסמוכה לאצטדיון החדש של נהריה.

 

  • נהריה הופכת לטרנד נדל"ני בשנים האחרונות. למה, בעצם?

פרינטה: "אנשים מתחילים להבין שזו עיר נהדרת שמציעה הרבה. היא יפה מאוד, יש בה רצועת חוף יפהפייה, חיי לילה, מסעדות טובות, קניונים ורכבת שמחברת אותה בקלות למרכז הארץ. בנוסף, צריך לזכור את הטבת המס האטרקטיבית של 12% הנחה לתושביה. היא מביאה לכאן גם אוכלוסיות שמרוויחות היטב, כמו היי-טקיסטים ורופאים, שזו דרכם לשלם פחות מס. כמומחה נדל"ן אני צופה עליית מחירים של 10%-20% בנהריה בשנים הקרובות, כך שמדובר בהשקעה מומלצת. הביקוש כבר עולה ואין סיבה שלא ימשיך לעלות עם הגידול באוכלוסיית ישראל לצד התמעטות הקרקעות הזמינות לבנייה".

  • מה השאיפות שלכם לשנים הבאות ב"פרימיום נכסים"?

משה: "להגדיל את היקף הדירות שהמשרד יגייס וישווק באופן בלעדי. היזמים בנהריה מבינים שאנחנו הכתובת שלהם למכירת הדירות ומגיעים אלינו ראשונים. הם רואים שהשיטה שלנו מנצחת. מתווכים ותיקים בעיר לא יודעים איך לאכול אותנו והמתחרים כבר מעתיקים מאיתנו. כל יום אנחנו חושבים על איזו הפתעה נביא מחר ומעריכים שבשנים הקרובות נתפתח גם מעבר לאזור נהריה ונשווק דירות גם במרכז הארץ. שאיפה נוספת היא להגיע למצב בו אנחנו מציעים זיכיונות והופכים למשרד ארצי עם סניפים".

  • מה הייתם מייעצים ליזם שמתחיל את דרכו בתחום הנדל"ן?

פרינטה: "לא לפחד גם אם קצת קשה בהתחלה. פשוט לקפוץ למים ולהאמין בעצמך. לדעת לקבל החלטות נכונות ולשמור על מוניטין ובחירת השותפים שלך לאורך כל הדרך".

 

המומחים לשיווק ונדל"ן בנהריה | פרימיום נכסים
המומחים לשיווק ונדל"ן בנהריה | פרימיום נכסים

 

מאת: דה מרקר

 

 

הישארו מעודכנים באתר בלינקר ובפייסבוק של צפון 1 גליל מערבי ובחדשות נהריה

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות